Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:50:54 GMT

نگرانی از اقدامات ترامپ بر مردم سالاری در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۰۹۴

نگرانی از اقدامات ترامپ بر مردم سالاری در آمریکا

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای سی ان ان؛ ده ها مقام انتخاباتی در سطوح ایالتی و محلی آمریکا در باره آسیب های پایدار احتمالی ادعاهای گسترده و بی پایه تقلب در انتخابات، بر دمکراسی آمریکا، ابراز نگرانی کرده اند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که بیشتر رای دهندگان جمهوری خواه هنوز به دروغ ترامپ در باره برنده شدن در انتخابات، باور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نظرسنجی اسوشیتدپرس و پژوهش روابط عمومی ان او آر سی در ژوئیه نشان داد که دو سوم جمهوری خواهان هنوز بر این باورند که بایدن به صورت قانونی، پیروز و انتخاب نشده است.  

 تلاش های ترامپ برای خرابکاری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، مدت ها پیش از برگزاری آن آغاز شد و در پی برگزاری اش، با تلاش های جمهوریخواهان کنگره برای تصویب قوانین محدود کننده انتخاباتی یا آسان ساختن مداخله هواداران احزاب رقیب در بیش از ۱۲ ایالات شامل ایالت های تعیین کننده، شدت گرفت.

اقدامات محدود کننده کنگره های ایالتی با تلاش های هماهنگ پشت صحنه گروههای محافظه کار برای گردآوری میلیون ها دلار برای حمایت از قوانین محدود کننده، انتشار ادعاهای بی پایه در باره تقلب و پرداخت پول برای دستکاری در نتایج انتخابات تقویت شد، که به گفته کارشناسان انتخابات، همه این اقدامات دستکاری و تغییر آرای نزدیک رقیبان را آسان تر خواهد ساخت و آینده انتخابات آزاد و عادلانه را از بین خواهد برد.

ترامپ به مدت چند هفته پس از انتخابات به صورت بی امان برای خرابکاری در آرای رای دهندگان آمریکا و تغییر دادن نتایج انتخابات به نفع خود تلاش کرد و نمایندگانی را برای اعلان ۶۰ شکایت به سراسر این کشور اعزام کرد که که همه به استثنای یک پرونده بی اهمیت، توسط قاضیان منصوب خود ترامپ، رد شد.

برچسب‌ها کنگره آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا کنگره آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟