Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:57:22 GMT

نهضت مواسات در استان خراسان رضوی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۱۷۱

نهضت مواسات در استان خراسان رضوی ادامه دارد

گروه استان‌ها- با تداوم نهضت مواسات در خراسان رضوی می‌توان نسبت به فروکاستن آثار سوء کرونا در استان خراسان رضوی بیش از پیش امیدوار بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، کرونا تبدیل به جریانی دو ساله شده است و همچنان نیز در کشور قربانی می‌گیرد، اما در این میان نهضت مواسات و همدلی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب دیده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً از نخستین روزهای شیوع این ویروس منحوس بود که با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان، بسیاری از نهادها و سازمان‌ها پای کار آمدند و هر یک به سهم خویش تلاش کردند تا اقدامی در راستای کاهش آلام نیازمندان داشته باشند.

توزیع 200 هزار سبد مواد غذایی ویژه مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند، 110 سری جهیزیه، افتتاح 110 طرح اشتغال و 110 واحد مسکونی و کلنگ زنی 24 واحد مسکونی دیگر از جمله برنامه‌های رزمایش مواسات در خراسان رضوی بوده که تنها در یک مرحله صورت گرفته است.

در دوره انقلاب، دفاع مقدس و امسال ملت ایران یکپارچگی و انسجام برجسته و بی نظیر خود را به منصه ظهور رساندند که این سنت حسنه استمرار پیدا کرد و تجلی اصلی آن در خراسان رضوی، رزمایش مواسات در دوران کرونا بود.

کارنامه خراسان رضوی در ارتباط با با کمک مومنانه بیانگر این است که نهادهای این استان در این حوزه برجسته عمل کردند و نکته مهم پای کار آمدن همه مساجد و پایگاه‌ها و مردم در این زمینه بود.

امام جمعه بجنورد: همت مردم ایران در مواسات و همدلی یک "نمونه جهانی" استحجت‌الاسلام انصاریان: کارهایی که پرونده پاداش الهی را در برزخ باز نگه می‌دارد / ارزش بالای مواسات و همدردی با نیازمندانطرح "شمیم حسینی" به منظور اجرای مواسات دینی در جامعه برگزار شد + فیلم

برای نمونه اینک نیز همزمان با ایام ماه صفر، یکی از بانک‌های استان خراسان رضوی بیش از یک میلیارد و هشتصد و سی میلیون ریال به بخش های درمانی و معیشتی مردم کمک مومنانه کردند.

در راستای اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و آسیب دیدگان اقتصادی و درآمدی به تاثیر از شیوع ویروس کرونا و همگام با مردم خیر و مومن کشورو همچنین مسئولیت اجتماعی همکاران، کارکنان بانک صادرات خراسان رضوی برای خرید تجهیزات و اقلام پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و نیشابور یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال و همچنین جهت تهیه بسته های معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه  بیش از چهارصد و سی میلیون ریال کمک مومنانه و مشارکت در امر خیر کردند.

بنظر می‌رسد می‌توان با تداوم این جریان در روزها و هفته‌های آتی که همچنان نیز ادامه دارد نسبت به فروکاستن آثار سوء کرونا بر اقشار مستضعف جامعه امیدوار بود.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،  امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مناطقی از خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، بارندگی رخ می‌دهد.
برای شنبه نیز در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس و چهارمحال و بختیاری بارش تداوم دارد.
سه شنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
در سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرقی در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. همچنین تا اواسط هفته آینده روند دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور