Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید غلام پور روز دوشنبه در دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گراش افزود: بیش از۱۱ سال از واگذاری زمین این نهاد آموزش عالی و ساخت پردیس و مجتمع های آموزشی آن می گذرد که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی ارتقای دانشگاه آزاد در این شهرستان را منوط به تعیین تکلیف این زمین و ساخت فضاهای آموزشی و اداری آن دانست و گفت: نقش خیرین و نیک اندیشان منطقه در این راستا نیز می توانند موثر و تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گراش گفت: نباید گذاشت در این برهه کنونی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان دچار رخوت و رکود شود و نیاز است در اسرع وقت نسبت به ارتقای وضعیت آن اقدام  شود.

غلام ‌پور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در تقویت علم و دانش دارد، تصریح کرد: این نهاد آموزش عالی بسیاری از مشکلات کشور در حوزه های علمی و پژوهشی را حل کرده و بدون شک یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

وی بر رفع مشکلات فرا روی دانشگاه آزاد اسلامی گراش تاکید کرد و افزود: نیاز است که زیرساخت‌های لازم برای ارتقای وضعیت این دانشگاه در شهرستان با کمک دولت و خیرین فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گراش نیز در این نشست با ارایه گزارشی از وضعیت دانشگاه و چالش های پیش روی آن، خواستار همکاری همه نهادهای شهرستان در راستای وضعیت این مرکز آموزش عالی شد.

محمد کارکن افزود: ۱۰هکتار زمین از حدود ۱۱ سال پیش برای ساخت پردیس و مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان واگذار شده که قرار است حدود یک هزار متر مربع آن برای فضاهای آموزشی اختصاص یابد.

کارکن یادآور شد: یک بار در سال ۱۳۹۱ خیرین منطقه و مسئولان وقت شهرستان با اینکه آمادگی لازم و منابع مالی مورد نیاز  برای ساخت فضاهای آموزشی فراهم بود اما در زمینه صدور مجوز از سوی سازمان مرکزی تا حدودی کوتاهی شد.

وی گفت: هم اینک که مجوز لازم برای ساخت فضاهای آموزشی این دانشگاه دریافت شده دوباره با مشکل کمبود منابع مالی مواجه شده ایم.

وی تصریح کرد: مکان یابی لازم برای ساخت هزار مترمربع فضای آموزشی، خوابگاه دانشجویی و همچنین فضای سبز و حتی مرکز رشد در این مجتمع پیش بینی و حتی نقشه آن نیز طراحی شده اما هم اینک نیز با کمبود منابع مالی لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن مواجه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گراش گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای ساخت هر مترمربع حدود ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

کارکن گفت: هم اینک ۲۶۰ دانشجو در ۱۱ رشته از جمله حسابداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، آموزش ابتدایی و تاسیسات در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گراش دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی مراکز آموزش عالی لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی مراکز آموزش عالی گراش دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی مراکز آموزش عالی لارستان فارس فضاهای آموزشی آموزش عالی برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر