Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در جهت تحرک و سرعت عمل در بدنه پلیس به منظور پاسخ گویی سریع به نیاز‌های مردم و ارتباط منطقی بین پلیس و مردم، جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در مراجعه به مراکز پلیس و افزایش امنیت عمومی در جامعه راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل یا همان ۱۱۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از تعداد کل تماس ها، تعداد ۳۹ هزار و ۶۴۶ تماس آن فوری و عملیاتی بود که با اعلام هر کدام از تماس‌ها به مسئولین مربوطه در جهت مرتفع نمودن مشکل اقدام کردند.

سرهنگ جمالوندی بابیان اینکه تعداد ۶۴ هزار و ۱۴۴ مورد دیگر از تماس‌های مردمی دریافت مشاوره از پلیس بوده است، اظهار کرد:تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

او ، با اشاره به برخی مصادیق ماموریت‌های فوریتی پلیس ۱۱۰، بیان کرد:مزاحمت‌های خیابانی، سرقت، حضور سارق در محل وقوع جرم، چاقوکشی، نزاع و درگیری و شرارت و... از جمله ماموریت‌های فوریتی پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از هم استانی‌های شریف و گرانقدر تقاضا دارد در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری اجتماعی، جرم و بی نظمی در سطح استان با تماس به موقع خود با مرکز ۱۱۰ در تامین وبرقرار نظم وامنیت جامعه به فرزندان خود در دستگاه پلیس یاری رسانند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷