Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه قاسمی طوسی در نخستین  جلسه کمیته بانوان ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های سراسر استان برگزار شد، افزود: دفاع مقدس، ریشه در مقاومت عاشورایی داشته است و امسال و به‌مناسبت این همزمانی،  فرهنگ عاشورا و اربعین سرور و سالار شهیدان، در کانون برنامه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی طوسی با اشاره به این‌که ایثارگری‌های زنان ما در پشتیبانی جنگ، امدادگری و همچنین تشویق همسران و جوانان خود به جنگ و جهاد تحت فرمان بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در پیروزی سپاه اسلام در دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست ،افزود :تداوم این نقش در برنامه‌های اجتماع‌محور، کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده و همچنین در بیست ماه گذشته در شیوع ویرووس کرونا نیز شاهد بودیم و زنان بسیاری در این بخش، جان‌فشانی کردند.

وی همچنین تأکید کرد: آن روز زنان، سهم و نقش خود را ادا کردند اما امروز وظیفه همه ما این است که به‌درستی رشادت‌های زنان و مادران دوران حماسه را به نسل جدید انتقال دهیم و صبر و استقامت آنان را که میراث فرهنگی بزرگی است، به دختران جوان برسانیم.

 مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت:  نگذاریم رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در آن ایام به فراموشی سپرده شود و برای این مهم دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران با همکاری و همراهی مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با هم‌افزایی و تعامل، برنامه‌های برجسته و شاخصی را تدوین کردند.

تهیه و اکران فیلم کوتاه «من در کنار تو هستم»،  طرح آموزشی «خورشید خانه‌ات باش» ویژه خانواده‌ها با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی، «همایش و تجمع بانوان عاشورایی»، اختصاص یکی از ویژه‌برنامه‌های صدا وسیما به موضوع زنان و دفاع مقدس با حضور بانوی ایثارگر، «رونمایی از مجموعه تصویرگری‌های رویدادهای مهم دفاع مقدس توسط هنرمند بانو»، «برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی سراسری ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم سراسر استان»،  ویژه‌برنامه‌هایی نظیرتئاتر خیابانی، پرده‌خوانی و نقالی و گروه سرود دختران، غبارروبی و گلباران مزار شهدا در یکی از شهرستان‌های استان، تماس تصویری با بانوان رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس جهت تجلیل و تقدیر از آنها  از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال مازندران عنوان شد.

طبق آمار رسمی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هیا دفاع مقدس مازندران بیش از ۱۴ هزار بانوی مازندرانی در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام برای دفاع از میهن اسلامی همکاری کردند.

برچسب‌ها ساری دفاع مقدس معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری دفاع مقدس معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ساری دفاع مقدس معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مازندران برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

 به گزارش جماران؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم