Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:35:03 GMT

حمایت کانون از جشنواره بازی‌های کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۵۸۰

حمایت کانون از جشنواره بازی‌های کودک و نوجوان

به گزارش دوشنبه شب گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون با هدف حمایت از پدیدآورندگان تولیدات فرهنگی از بازی‌های برگزیده مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در «جشنواره بازی‌های جدی بنیاد بازی‌های رایانه‌ای» در سال ۱۴۰۰ در مجموع تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی قدردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، بازی‌های رایانه‌ای برگزیده این رویداد نیز در اولویت تولید کانون پرورش فکری قرار می‌گیرد.
جشنواره بازی‌های جدی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فرصتی برای برداشتن گام‌های اصولی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی است تا در کنار بررسی بازی‌های جدی و حرفه‌ای به شناسایی استعدادهای جوان و نوظهور این حوزه دست یابد و ضمن تشویق و قدردانی از آثار برتر، زمینه‌ساز تولید و ارائه آثار قابل اعتماد به بازار باشد.
علاقه‌مندان تا ۲۳ مهر سال ۱۴۰۰ برای ارسال آثار خود به این بخش فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام از طریق نشانی /https://survey.porsline.ir/s/9yTA4HB اقدام کنند.
کانون پرورش فکری برای تولید محتوای مناسب و همچنین حمایت از طراحان، ایده‌پردازان و پدیدآورندگان آثار فاخر در تمام حوزه‌های فرهنگی و هنری سعی کرده است در قالب همکاری به صورت سرمایه‌گذاری، مشارکت و مشاوره، زمینه‌ساز بروز استعدادهای درخشان در حوزه‌های فرهنگی کودک و نوجوان باشد.
اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چند سال گذشته با بررسی و تحقیق در صنعت اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای در حوزه معرفی و شناسایی افراد خلاق در عرصه طراحی بازی اقدام و رویدادهای ایده‌آزاد اسباب‌بازی و بازی‌های جدی را برگزار و حمایت کرده است.

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بازی های جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان