Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس از رهاسازی هزارهکتار اراضی ملی از دست متصرفین در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با کسانی که به اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند، قاطع‌ترین و شدیدترین برخورد‌ها در قالب قانون صورت می‌گیرد.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان فارس از رهاسازی هزارهکتار اراضی ملی از دست متصرفین در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: با کسانی که به اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند، قاطع‌ترین و شدیدترین برخورد‌ها در قالب قانون صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در آئین افتتاح قرارگاه شماره ۲ پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ابراز کرد: برای کسانی که اراضی ملی را تصرف می‌کنند شعب ویژه‌ای در سطح استان، در دادسراها، دادگاه‌ها و دادگاه تجدید نظر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در این قرارگاه به منظور برخورد قاطع و سریع با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، یکی از معاونین دادستان مشارکت حداکثری دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی از حمایت بی قید و شرط دادگستری استان فارس از جهاد کشاورزی، در مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز نیز سخن گفت.

این مقام مسوول  با بیان اینکه قرارگاه با هدف انجام سریعتر و بهتر امورات راه اندازی شده است و به منظور تداوم این امر، اقدامات قرارگاه باید پایش شود، افزود: در کنار همه اقدامات صورت گرفته، بنیه حقوقی کارشناسان اداری که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید تقویت شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر پیشگیری از تصرفات غیرقانونی، تصریح کرد: در مواردی که قانون اجازه داده است با مردم همکاری شود به عنوان مثال در اراضی شیبدار در موارد قانونی مانع احداث باغ نشویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه استان فارس تجاوز قانون استان فارس قوه قضاییه دادگستری استان فارس استان فارس اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه