Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی‌کل کشور از تلاش‌های انجام شده برای تامین اقلام موردنیاز مقابله با کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری عصر امروز در ستاد مدیریت کرونا استان کردستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های سازمان بازرسی در حوزه مبارزه با کرونا اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور، ستادی با حضور کارشناسان حوزه‌های مرتبط تشکیل و مسائل و مشکلات کرونا در آن پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اولین اقدام معاونان وزارت بهداشت و صمت به سازمان دعوت شده و درباره تامین اقلام مورد نیاز برای مقابله با کرونا بحث‌های جدی شد و تلاش کردیم چنانچه مشکلی وجود داشت، حل کنیم.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل کشور با بیان اینکه متاسفانه اقلام مورد نیاز کشور در دوره آغاز کرونا بسیار کمتر از نیاز بود، تصریح کرد: پس از برنامه‌ریزی از ذخیره احتیاطی استفاده و به بانک مرکزی درخواست تخصیص اعتبار داده شد تا تاییدکارگاها شروع به تولید کردند.

وی گفت: همچنین بخش‌های مختلف قوا و آحاد ملت پای کار آمدند تا اقلام مورد نیاز را به یک حد قابل قبول برسیم.

معاون سازمان بازرسی کشور: مدیران قبل از ورود دستگاه‌های نظارتی با فساد برخورد کنند نماینده ولی‌فقیه در کردستان: برخی مشکلات کنونی به‌خاطر ترک فعل مدیران است/سازمان بازرسی ورود کند

عرب‌انصاری اذعان کرد: متاسفانه برخی پیشنهادهای سازمان شاید ضعیف اجرا شد اما در مجموع همکاری خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در مسیر مبارزه با کرونا پا به پای دستگاه ها حرکت کرده و در جاهایی حتی جلوتر از دستگاه‌ها است، اظهار کرد: تاکنون برای تامین اکسیژن‌سازها، داروهای کرونا و سرم و واردات واکسن جلسات متعددی با مسئولان ذی‌ربط برگزار شده تا مشکلات این حوزه رفع شود و بارها از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه خواستیم که این موضوع را به صورت جدی دنبال کند.

معاون سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: امیدواریم با سرعت گرفتن واردات واکسن و تزریق واکسیناشیون، جامعه ایمنی لازم را پیدا کند تا دغدغه ذهنی مردم از بین برود و حوزه‌های اقتصادی فعال شوند.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دستگاه‌های CO2 ساز تولید این کارخانه علاوه بر تامین نیاز مصارف گلخانه ای کشور در نخستین تجربه صادراتی خود بخشی از نیاز کشورهای حاشیه خزر را هم تامین خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این محصول با نصف قیمت نمونه مشابه خارجی عرضه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند