Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@20:19:44 GMT

تمام مراکز واکسیناسیون تهران شبانه روزی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۰۴۹

تمام مراکز واکسیناسیون تهران شبانه روزی می شود

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: هفته آینده تمام مراکز واکسیناسیون تهران با کمک ۲۰۰۰ بسیجی آموزش دیده، شبانه روزی می‌شوند و مردم در هرساعتی می‌توانند با مراجعه به این مراکز، واکسن کرونا تزریق کنند.

وی گفت:در ادامه فعالیت‌های گسترده، طرح سردار سلیمانی محور واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفت و به طور کامل مراکز در دو روز هم صبح و هم بعدازظهر خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این ظرفیت هم اکنون دو برابر شده است و حتی برای نوبت شب نیز ۱۲ مرکز راه اندازی شده است که با همکاری بسیج تعداد این مراکز فعال‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ مرکز جامع سلامت فعال هستند، گفت: به طور کامل در بعداز ظهر واکسیناسیون انجام می‌شود البته نیرو‌های بسیجی انتها ندارند و هم اکنون ۲ هزار نیروی بسیجی آموزش دیده اند و هفته آینده تعداد نیرو‌های بسیجی آموزش دیده به ۵ هزار نفر می‌رسد.

سردار حسن زاده تاکید کرد: با همدلی و همراهی نیرو‌ها و وزارت بهداشت، سپاه و بسیج این فعالیت‌ها ادامه دارد و در جلسه امروز که یک جلسه مشترک میان مسئولان بهداشت و درمان و سپاه و بسیج است، گزارش‌های میدانی از فعالیت مراکز واکسیناسیون ارائه و نتیجه گیری نهایی گرفته می‌شود.

حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 دانلود ویدیو پربیننده ترین نکات جالب در مورد واکسن سینوفارم با تزریق آسترازنکا به سندروم گیلن‌ باره دچار می شوید! پاکسازی کبد با یک رژیم ۵روزه جهش کرونا به سمت کودکان +عکس آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۲۲)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز