Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سید"سعید شاهرخی" عصر دوشنبه در جمع علما، روحانیان و ائمه جمعه شهرستان ملایر اظهار داشت: نگاه ما در توسعه استان اجرای کارهای زیرساختی و بر پایه برنامه‌محوری بوده است و برنامه راهبردی سه ساله‌ای را برای استان و شهرستان‌ها تدوین کردیم.

وی با بیان اینکه در پایان سوم برنامه اول راهبردی توسعه استان هستیم، خاطرنشان کرد: توسط تیمی متخصص برنامه پنج ساله آینده استان را نیز در دست تدوین و ترسیم داریم که بدون شک تدوین برنامه عملیاتی، موجب می‌شود دچار روزمرگی نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه ملایر درصد بالایی از شاخص‌های برنامه سه ساله راهبردی توسعه را محقق کرده است، افزود: طی سال‌های اخیر این شهرستان صاحب ۲ برند جهانی شد که باید صنایع جانبی و فرآوری توسعه صنعت مبلمان منبت و انگور ایجاد شود.

شاهرخی همچنین به توسعه اجرای طرح فراز و لزوم شتاب گرفتن این طرح در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: رویکرد ما در استان توسعه کشت‌های گلخانه‌ای بود که در این راستا ۱۱۸ هکتار کشت گلخانه‌ای در ملایر طراحی و در دست اجرا است.

سرمایه‌گذاری بیش از چهار میلیارد تومان در بخش فروسیلیس ملایر

وی با اشاره به رشد شتابان شهرستان ملایر در تمامی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی و صنعتی گفت: بیش از چهار هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی جوکار که مختص فروسیلیس و فرآوری سیلیس است، سرمایه‌گذاری شده است که ارزش افزوده بالایی برای کشور به دنبال دارد.

اظهار داشت: هم اکنون ۲ واحد منیزیم نیز در این شهرک در دست اجرا است که ظرفیت خوبی را برای توسعه این شهرستان و استان ایجاد کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه به جد دنبال اجرای منطقه ویژه اقتصادی سامن هستیم و اعتبار مورد نیاز برای شروع عملیات آماده‌سازی آن اختصاص داده‌ایم، افزود: کار تملک شهرک صنعتی ازندریان در دست اجرا است و مرحله دوم شهرک صنعتی مبلمان منبت ملایر نیز نهایی شده است.

راه‌آهن همدان_ ملایر؛ طرحی ماندگار برای مردم

شاهرخی بیان کرد: با توجه به گسترش صنعت در ملایر چاره‌ای جز احداث مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی نداشتیم و در دیدار اخیر با وزیر نیرو مقرر شد از آخرین تکنولوژی روز دنیا در احداث این نیروگاه استفاده شود.

وی همچنین به انتقال آب شرب سد کلان به شهر ملایر و ده‌ها و صدها طرح و پروژه عمرانی در این شهرستان گفت: با تلاش نمایندگان اعتبار مستقل ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان_ ملایر گرفتیم که در نهایت از ملایر به سمت بروجرد، درود و خوزستان متصل می‌شود و اقدامی ماندگار برای مردم است.

استاندار همدان مردم ملایر را مردمانی سختکوش دانست و بیان کرد: در شهرستان ملایر به دنبال فردی بودیم که بتواند به سرعت این فضای توسعه‌ای شهرستان را ترمیم کند که "قدرت الله ولدی" فرماندار ویژه ملایر به عنوان فرماندار برتر کشوری به بهترین وجه توانست به وظیفه خود عمل کند.

به‌دور از حاشیه‌ها برای توسعه استان تلاش کردیم

شاهرخی دوری از حاشیه‌ها و تقویت وفاق، همدلی و هم‌افزایی در سطح استان را در سرلوحه کاری عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما در استان ایجاد فضای همدلی و دوری از حاشیه‌ها بود که بتوان در این فضا به نفع مردم حرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در سخنرانی‌های ائمه جمعه استان و تریبون‌های نماز جمعه دیدیم، چیزی جز عدل، انصاف و صداقت و بیان مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردم نبود که قابل تقدیر است.

استاندار همدان ادامه داد: در این مدت اجازه ندادیم کسی وارد حاشیه شود، حاشیه‌ها را در استان و شهرستان‌ها به عنوان یک امر ناپسند قطع کردیم و استان همدان در تمامی اتفاق‌هایی که در کشور افتاد، هیچگاه محرک نبود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه از این فضای همدلی نتایج مطلوبی گرفتیم و توسعه خوبی در استان ایجاد شد، بیان کرد: تمام تلاش ما حرکت در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست‌های دولت و خدمت صادقانه به مردم بوده است.

وی همچنین از حمایت و همراهی علما، روحانیان، ائمه جمعه و مدیران حوزه علمیه سراسر استان به ویژه شهرستان ملایر تقدیر کرد و گفت: این اطمینان را می‌دهیم که تمامی موارد و درخواست‌هایی که در این جلسه مطرح شد، تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به حوزه‌های علمیه ملایر

استاندار همدان یادآور شد: هر سال از سرجمع اعتبارات استانی مبلغی را برای تکمیل، تجهیز و اداره حوزه‌های علمیه به صورت جداگانه اختصاص می‌دهیم که این رقم امسال افزایش خواهد یافت.

شاهرخی با اشاره به طرح مسایل و مشکلات حوزه‌های علمیه شهرستان ملایر قول مساعد داد: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های جاری اختصاص می‌دهیم که بین ۹ حوزه علمیه به تناسب نیاز توزیع و طی ۱۰ روز آینده واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای عملیات اجرایی مصلی ملایر نیز اعتبارات خوبی اختصاص یافته است، اظهار داشت: بدهی حوزه‌های علمیه و مصلی ملایر به دستگاه‌های دولتی به طور کامل لیست شود تا به صورت تهاتر بتوانیم پرداخت کنیم.

به گزارش ایرنا؛ در نشست مشترک استاندار همدان با امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه ملایر، علما، روحانیان و مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان ملایر مسائل و مشکلات این حوزه مطرح و قول‌های مساعدی از سوی استاندار همدان داده شد.

برچسب‌ها توسعه ایران همدان ملایر استانداری همدان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران همدان ملایر توسعه ایران همدان ملایر استانداری همدان دولت سیزدهم استاندار همدان حوزه های علمیه شهرستان ملایر حاشیه ها حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث ‌راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی