Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، سومین نشست از سلسله مباحث «امت همدل» با موضوع "بررسی اهمیت و جایگاه مفاهیم تقریبی در نظام آموزش رسمی کشور" باحضور استادان و صاحبنظران حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست: حجت‌الاسلام علیرضا صادق زاده قمصری(دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس و مسئول کمیته مطالعات نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش )، مهدی نوید ادهم ( عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و  مشاور وزیر آموزش و پرورش ) و  ناصرقلی سارلی (رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی) و وحید محمودی( مجری و کارشناس نشست و عضو هیئت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سمت) به بیان نظرات خود خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلسله نشست‌های «امت همدل» به منظور تبیین علمی محورهای سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و نقد و بررسی الگوی مفهومی «امت واحده اسلامی و اتحادیه‌ی کشورهای اسلامی» که توسط دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تدوین شده است، روزهای سه‌شنبه هرهفته برگزار می‌شود.


زمان برگزاری نشست سوم: سه شنبه ۲۳شهریور
ساعت:۱۷:۰۰
پخش زنده گفت‌وگوها از طریق:
iuc.taqrib.ir/fa/live

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین