Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@21:32:42 GMT

کریمی: مقابل النصر حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۳۵۱۱

کریمی: مقابل النصر حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

به گزارش ایرنا، فیروز کریمی در آستانه دیدار تراکتور برابر النصر عربستان اظهار داشت: تراکتور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ بازیکن خوب خود را از دست داده و در بازار نقل و انتقالات هم به دلیل بسته بودن پنجره نتوانست بازیکن بگیرد و این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

وی افزود: تیم های رقیب ما در آسیا اردوهای خود را پشت سرگذاشته و در هفته چهارم لیگ داخلی خود هستند اما شرایط ما را ببینید کجا هستیم و حتی نتوانستیم تیم خود را جمع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط برابر نیست و متاسفانه برای همه تیم های آسیایی شاهد این مساله هستیم و باید دید علت این نابرابری کجاست.

سرمربی تراکتور به بازی استقلال و الهلال اشاره کرد و گفت: دیدید استقلال چگونه از دور بازی ها حذف شد و شب خوبی نبود و امیدوارم برای نمایندگان دیگر ایران تکرار نشود. باید همسو با تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا حرکت کنیم و با آن هماهنگ شویم تا دچار این بی‌نظمی ها نباشیم. شرایط بازی های ما با زمان نقل و انتقالات آسیا همخوانی ندارد و نمی توان به تیم های ایرانی خرده گرفت و این کاری است که باید فدراسیون فوتبال کشورمان در دستور کار خود قرار دهد تا در مورد آن فکر اساسی شود. 

وی ادامه داد: ما دیر شروع کردیم و تعدادی زیادی از جمع ما جدا شدند. نگرانی هایی داشتیم اما از روزی که کار را به دست گرفتم نقاط ضعف حریف را آنالیز و سعی کردیم در چند جلسه نقاط ضعف و قوت آنها را تمرین کنیم و باید بگویم نقاط ضعف بسیاری دارند که می توان از آن بهره برد. از بازیکنان رده سنی خود استفاده کرده‌ایم و امیدواریم آنهایی که از جوانان و امید به ما اضافه شدند عملکرد خوبی داشته باشند. 

کریمی گفت: بازیکنانی که به زمین می فرستیم از سال گذشته برای ما باقی مانده اند و از سویی دیگر به اندازه یک تیم کامل از تراکتور رفته اند. چند بازیکن باتجربه داریم و یک دوجین بازیکن جوان و باید دید چه خواهد شد. امیدوارم با دست خدا و دعای مردم همراه ما باشد تا از این بازی دست پر خارج شویم. ما تلاشمان را می کنیم و حریف ساده ای در آسیا نخواهیم بود.

تیم های فوتبال تراکتور و النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند