Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان  استاندار سمنان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر از قضات برجسته سمنانی و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان ، طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر ، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان،متن پیام علیرضا آشناگر بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم‌
     انالله و انا الیه راجعون 

ارتحال جانگداز روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد زرگر ( ره) ، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و ریاست فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران را به خاندان سوگوار، ریاست محترم قوه قضائیه ، قضات و همکاران گرامی آن مرحوم و به خصوص مردم شریف استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز، در پیامی ، درگذشت این روحانی و قاضی نام آشنا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت امام جمعه سمنان به این شرح است:

انّا لله و انّا الیهِ راجِعون
خبر ارتحال عالم انقلابی، أخ الشهید، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران باعث تأثر و تألم فراوان گردید.
این شخصیت متعهد، انقلابی و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب خطیر در دستگاه قضا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش‌های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد و کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.
قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این چهره برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان سمنان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای سایر بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.
مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

به گزارش ایسنا_ حجت‌الاسلام سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شعبه سی و ششم دادگاه تجدید نظر انقلاب و شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ریاست دا گاه انقلاب تهران و... را در کارنامه خود داشته است.

 حجت‌الاسلام سیداحمد زرگر که ۲۱شهری ر در اثر ابتلا به کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد، برادر شهید سید محمود زرگر از شهدای هشت سال دفاع مقدس و متولد شهر سمنان بود.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سید احمد زرگر استاندار سمنان دادگستري سمنان دادگاه انقلاب اسلامی تهران حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا