Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@10:37:47 GMT

جدول قطعی برق تهران؛ سه شنبه 23 شهریور 1400

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۳۹۱۳

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ قطعی برق که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند.

در این میان چند هفته‌ای است که جداول قطعی برق شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشر می‌شود، البته خاموشی‌ها مختص تهران نیست و در شهرهای دیگر نیز این جداول منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده خاموشی مواجه نشوند، اما امسال مشترکان از همان اوایل بهار با هشدارهایی در خصوص احتمال قطعی برق با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.

شرکت توانیر جدول خاموشی شهر تهران را برای روز شنبه ۲۰ شهریور تا ۲۶ شهریور منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت قطعی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

اعلام جزئیات قطعی برق در پایتخت

انتهای پیام/

کد خبر: 1110826 برچسب‌ها قطعی برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قطعی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲