Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:54:48 GMT

باور به شهادت در هویت انقلابی و مکتبی ما ریشه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۰۷۶

باور به شهادت در هویت انقلابی و مکتبی ما ریشه دارد

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به یادواره ۷۵ شهید روحانی و طلبه گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: خیل عظیم شهدای روحانی در مسیر تحقق اسلام ناب، نشان دهنده نقش محوری روحانیت انقلابی در جریان سازی دفاع از ارزش های اسلامی و تعالی جامعه است و روحانیون همواره علمداران عرصه شهادت بوده و هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: روحانیت مکتبی و انقلابی هیچگاه از مسیر حق دور نشده و همه وجود خود را برای راهبری جامعه به سوی ارزش ها و مقابله با فتنه ها، نثار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حضور میدانی و جهادی شبکه تبلیغی در دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم بویژه در بحران سیل و کرونا از مصادیق این تفکر ناب اسلامی و انقلابی است.

دیلم اضافه کرد: روحانیت انقلابی در واقع میراث دار خط رسالت بوده و در این راه هم از هیچ جهاد و کوشش و بذل جانی دریغ نکرده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبیین اسلام ناب، روشنگری و بسط ارزش ها، همان نسخه حیات بخش و از جمله رسالت های روحانیت و به طور کلی همه رهبران الهی است.

کد خبر 5304198

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی بیرجند عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم

استان گلستان به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای گلستان با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

بقعه متبرکه امامزادگان گلستان همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم