Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:04:35 GMT

ضرغامی دیگر زیرمیز نمی زند، پشت میز می نشیند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۴۶۴

ضرغامی دیگر زیرمیز نمی زند، پشت میز می نشیند

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، ضرغامی خود نیز به این نتیجه رسیده که فعلا در دنیای سیاست، شعار «زیر میز زدن» او حداقل تا پایان دولت چهارساله یا هشت‌ساله ابراهیم رئیسی، کارایی ندارد؛ پس به‌همین‌دلیل آن را خرج وزارتخانه‌اش کرده است.

او ۱۰روز پیش گفته بود: «روی کمک بخش خصوصی در مشورت‌دهی و اجرای طرح‌های مهم حساب کرده‌ام و به یاری خدا و به کمک اصناف زیر میز موانع و مشکلات می‌زنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی ابطحی از فعالان اصلاح‌طلب و از همکاران سابق ضرغامی نیز تلاش کرده با ارائه چند پیشنهاد به وزیر جدید کمک کند. او در اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان «هدیه‌ای از جنس نقد به وزیر رئیسی!» نوشت: «باور کنید توریست برای فساد ایران را انتخاب نمی‌کند. خیلی جاهای دنیا برای مفاسد آماده‌اند. البته برای اینکه به زور راهی بهشت شوند، هم به ایران نمی‌آیند. کسانی که به مملکت ما می‌آیند، به هوای اماکن تاریخی و مذهبی و به عشق طبیعت فوق‌العاده آن می‌آیند. آنها می‌آیند دوری در ایران بزنند و بروند. امربه‌معروف‌کردن‌شان واجب نیست».

ضرغامی به‌تازگی پشت میز جدیدش نشسته است و در سکوت به فعالیت مشغول است، باید دید آیا او می‌تواند در این وزارتخانه نوپا مانند صداوسیما در چشم باشد یا به «پشت میز نشینی» به جای «زیر میز زدن» بسنده خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت ضرغامی دولت سیزدهم وزارت میراث فرهنگی اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی به ایران سفر می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 848450 منبع: مهر برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • فیلم| اینجا اشترانکوه است؛ آلپِ ایران
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • طنزپردازان با مهر از گل آقای ایران می گویند
  • گروسی به ایران سفر می‌کند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها