Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان از ۱۲ به ۱۶ مرکز افزایش یافته است.

او با اشاره به افتتاح شانزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ و دومین پایگاه مشترک با جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، افزود: این جمعیت در گام چهارم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان تیم‌های نظارتی و در گام پنجم نیز در فرایند وا‌کسیناسیون کرونا با مرکز بهداشت استان مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح شانزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بام ایران

جزایری اضافه کرد: این پایگاه در سه شیفت صبح، عصر و شب با مشارکت نیروهای آموزش دیده جمعیت هلال احمر استان، مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد به منظور تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف اعلام شده فعالیت خواهد کرد.

او اظهار داشت: در چهار روز گذشته، روزانه بالای ۱۰ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان تزریق شده است و روز گذشته نیز این میزان به ۲۰ هزار دُز تزریق رسیده است.

جزایری تصریح کرد: این آمار و ارقام نشان از استقبال خوب مردم از فرایند واکسیناسیون کرونا و تامین زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای این فرایند در استان است.

او با اشاره به وجود سه فرم واکسن کرونا در پایگاه‌های واکسیناسیون، گفت: واکسن به میزان لازم در این پایگاه‌ها تامین شده است و مردم می‌توانند با انتخاب نوع واکسن خود علیه کرونا ایمن شوند.

جزایری بیان کرد: شهروندان پس از دریافت دُز اول واکسن خود، به هیچ عنوان در نوبت دوم دریافت واکسن کرونا تاخیری ایجاد نکنند.

او افزود: در روستا‌ها و مناطق سخت‌گذر استان، افراد بالای ۱۸ سال علیه کرونا واکسینه می‌شوند، اما در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت، همچنان گروه‌های سنی در حال دریافت واکسن خود هستند.

جزایری اضافه کرد: تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰، ظرفیت پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری به سه برابر افزایش یافته است.

او اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونای خود اقدام نمایند.

جزایری با اشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون کرونای دانشجویان از دو روز قبل در استان، ادامه داد: استقبال خوبی در دانشگاه آزاد، دانشگاه شهرکرد و سایر دانشگاه‌ها از این فرایند صورت گرفته است که امیدواریم طی ۱۰ روز آینده تمام دانشجویان چهارمحال و بختیاری را علیه این بیماری واکسینه کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مرکز بهداشت پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون واکسن کرونا تجمیعی واکسیناسیون کرونا چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور