Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان چندی پیش انتشار خبر قطع بیش از ۲ هزار درخت یک باغدار کردستانی، موجی از واکنش‌های منفی در فضای مجازی را ایجاد کرد و بسیاری از کاربران خواستار پیگیری قضایی این موضوع شدند.

پس از گذشت چند ماه از این فاجعه دردناک گویا همچنان عاملین قطع درختان مشخص نشده است و همین مسئله باعث شد که خبرگزاری ایسنا دوباره بازدیدی از این باغ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلیپ مذکور که توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شد، خدامراد زارعی باغدار اهل روستای گزنه از توابع شهرستان کامیاران در کنار درختان قطع شده‌اش با صدایی لرزان و چشمانی پر اشک خواستار پیگیری مسئولین برای تعقیب مرتکبین این جرم هولناک می‌شود.

بنا بر اخبار اولیه ۲۳۰۰ اصله درخت مثمر ثمر ۸ ساله باغ این باغدار کامیارانی توسط افرادی نامعلوم قطع شده و مرتکبین متواری شدند و به گفته صاحب باغ، کارشناسان ارزش درختان قطع شده را پانصد و نود میلیون تومان برآورد کردند.

زارعی در این خصوص گلایه هایی از مسئولین جهادکشاورزی استان کردستان دارد و می گوید: در روزهای اولی که این مشکل برای ما پیش آمد همه در رسانه ها قول حمایت دادند ولی با گذر زمان این امر به فراموشی سپرده شد.

وی که بعد از ۵ ماه از این داستان باغ خود را دوباره به سمت آبادانی برده است، گفت: من باغدار هستم و جانم به جان این درختان بسته است و حتی اگر کسی هم من را کمک نکند من دوباره تلاش می کنم و آنها را زنده می کنم.

این باغدار یادآور شد: بارها کشورهای مختلف با من تماس گرفته اند و خواسته اند از لحاظ مالی من را کمک کنند ولی هرگز قبول نکرده ام و امروز تنها می خواهم که قوه قضایه بانیان این دشمنی را پیدا کند تا واقعاً علت آن را دریابم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خسارت باغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد