Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال در مورد تیم ملی و نمایندگان ایران در آسیا صحبت کرد.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی و دو دیدار اخیر که مقابل سوریه و عراق برگزار شد اظهار داشت: دو بازی خوب از ملی پوشان شاهد بودیم و انتظارمان هم برد بود. تیم ملی ما واقعاً یک سر و گردن از اکثر رقبای آسیایی بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند بازیکن داریم که در لیگ های معتبر دنیا از چهره های شاخص هستند. امثال آزمون و طارمی و جهانبخش را کمتر تیمی در آسیا در اختیار دارد.

وی افزود: از طرف دیگر نمی‌خواهم ارزش کار سرمربی تیم ملی را پایین بیاورم. داشتن ستاره برای موفقیت لازم است ولی کافی نیست. اینکه ۱۱ بازیکن خوب را در کنار هم تبدیل به یک تیم خوب کنی هنر یک مربی است. من عملکرد اسکوچیچ را مثبت ارزیابی می‌کنم. شما در نظر بگیرید که شاید بردن سوریه و عراق برای ما عادی است ولی اسکوچیچ تیم را در شرایطی تحویل گرفت که امید به بردن حتی تیم‌های در این سطح را هم از دست داده بودیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد نتایج ضعیف زمان ویلموتس گفت: ویلموتس را خدا ازش نگذرد بابت خیانت بزرگی که به فوتبال ایران کرد. شرایط طوری شده بود که خود من هم امیدی برای صعود نداشتم. هم ضعیف ترین نتایج کسب شد و هم بیشترین پول را باید به او پرداخت کنیم و این یک خیانت واقعی بود.

پیروانی در مورد حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه ما را به جایی رساندند که به کم قانع باشیم. همه تیم های مدعی آسیا ستاره های خودشان را حفظ و تیم‌شان را تقویت می‌کنند ولی ما نوراللهی را می‌فروشیم‌. مهدی قایدی را می‌فروشیم‌ تا پول مربی را بدهیم. این یعنی پسرفت برای فوتبال ما. تراکتور هم وضعش به همین منوال است و هر سه تیم ما نسبت به دوره قبل ضعیف تر شده اند. با این حال امیدوارم پرسپولیس و تراکتور که هنوز حذف نشدند موفق عمل کنند.

وی در مورد بازگشت فجر به لیگ برتر هم توضیح داد: خوشحالم که فجر بعد از سالها به لیگ برتر برگشت ولی برنامه ریزی و مدیریت و هزینه لازم است تا تیم آسانسور نشود و خدای نکرده دوباره به لیگ یک برنگردد. آقای کلانتری لطف داشت و پیشنهاد مدیریت فنی به من داد ولی دوست ندارم برگردم. من آکادمی خودم را دارم و دوست دارم به لیگ برتر برگردم ولی فضای فوتبال ما سالم نیست و دوست ندارم در فضای مجازی فحش بخورم. امیدوارم فجر موفق باشد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران غلامحسین پیروانی فجر سپاسی شیراز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم) سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود