Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با نام پاسدار شهید سلامت " صالح مهدوی مجد" در شهرک شهید محلاتی پایتخت افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این مرکز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است و در صورت نیاز می‌تواند شبانه روزی فعالیت کند.

از زمان کوتاه واگذاری بخشی از عملیات واکسیناسیون سراسری به نیرو‌های مسلح و با افتتاح این مرکز تجمیعی، تعداد مراکز جامع واکسیناسیون کشوری نیروی زمینی سپاه به ۷ مرکز با بیش از ۶۳ ایستگاه فعال افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراکز فعال جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت هم به ۲ مرکز افزایش یافته است.

هم اکنون علاوه بر پایتخت، پنج مرکز دیگر نیروی زمینی سپاه در شهر‌های بروجرد، نجف آباد، پرند و مراکز استان‌های کرمانشاه و اصفهان، با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا هستند.

در این مراکز و ایستگاه‌های مربوطه، بیش از ۲۱۰ پزشک، پرستار و کادر درمان نیروی زمینی سپاه در عملیات واکسیناسیون سراسری مشارکت دارند.

نیروی زمینی سپاه همه مراحل زنجیره سرد حمل و نگهداری واکسن، سامانه نوبت دهی و سامانه ثبت و پایش اطلاعات را با بهره گیری از کادر متخصص و آموزش دیده به گونه‌ای دنبال کرده است که ضمن رعایت همه استاندارد‌های تزریق، سرعت انجام واکسیناسیون عمومی نیز ارتقا یافته است و از ازدحام جمعیت جلوگیری می‌شود.

اولین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در منطقه قصر فیروزه پایتخت نیز همچنان به طور روزانه و با ظرفیت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است.

این مراکز به نام یکی از شهدای مدافع سلامت سپاه است که در تهران، نام دو مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه به نام‌های پاسدار شهید "صالح مهدوی مجد" از اعضای کادر درمان بیمارستان شهید عارفیان نیروی زمینی سپاه و شهیده عصمت سربیشه‌ای از پرستاران زحمتکش بیمارستان نبی اکرم (ص) این نیرو در شهر زاهدان مزین شده است؛ شهدایی از مجموعه کادر درمان سپاه که در راه خدمت رسانی به مردم و درمان بیماران کرونایی، جان خود را نثار کردند.

نیروی زمینی سپاه ضمن تلاش همه جانبه برای افزایش و ارتقای مراکز جامع واکسیناسیون در سراسر کشور و تهیه و تامین هزینه‌های مربوطه، تا تکمیل و پایان عملیات واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کرونا، در کنار مردم و بخش‌های مختلف خدماتی و درمانی کشور خواهد بود. برچسب ها: کرونا ، واکسیناسیون ، مرکز تجمیعی ، نیروی زمینی ، سپاه پاسداران ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا واکسیناسیون مرکز تجمیعی نیروی زمینی سپاه پاسداران تهران نیروی زمینی سپاه خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی‌مانده و رقابت سه تیم بالای جدول به اوج حساسیت خود رسیده است. 

روز گذشته در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید. 

حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند. 

با این حساب چنان‌چه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی‌شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به‌عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می‌کنند. در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده‌اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند. 

تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت مسیب‌زاده و مربیگری ابهری، در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است. تیمی که با کمترین هزینه و حمایت‌های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می‌توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

دیگر خبرها

  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود