Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای دومین بار متوالی مرکز درمان سکته‌های مغزی بیمارستان ولیعصر زنجان به عنوان مرکز برگزیده درمان در جهان شناخته شد.

وی اظهار کرد: این مرکز پنج سال است در بیمارستان ولیعصر کار خود را با ارائه خدمات به گروه‌های هدف آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی زنجان با بیان اینکه سکته مغزی سومین علت شایع مرگ پس از سرطان و بیماری‌های قلبی است، گفت: در بین ۸۰ کشور جهان بیمارستان ولیعصر زنجان جایگاه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش تاکید کرد: به زودی با کمک خیرین بیش از ۱۰۰ تخت توانبخشی بیماران سکته مغزی در مجاورت بیمارستان ولیعصر راه اندازی خواهد شد.

وی بر لزوم تقویت مشارکت خیرین در کارهای بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: در استان خیرین در بخش درمان و بهداشت بسیار کمک حال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی زنجان ابراز کرد: بیمارستان ولیعصر زنجان هم در ایام کرونا مرکز درمان بیماران کرونایی بود و خدمات درمانی و بهداشتی لازم را به بیماران ارائه داد.

کد خبر 5304299

منبع: مهر

کلیدواژه: سکته مغزی بیماران خاص بیمارستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی بیرجند خراسان رضوی بیمارستان ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند