Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سینما و تلویزیون سوریه پیش از درگیر شدن این کشور در جنگ با داعش یکی از صنایع پیشرو در منطقه بود؛ جنگی که ۵۰۰ هزار قربانی داشت و میلیون‌ها نفر را هم در گوشه و کنار دنیا آواره کرد. حالا که آرامش دوباره به این کشور جنگزده بازگشته، بخش مستقل سینمای سوریه در تدارک تولید یک کمدی خانوادگی با بازی ایمن زیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پدری درون تو» نام این فیلم سینمایی است و به گفته زیدان تمام عناصر لازم را برای زنده کردن دوباره نام و آوازه سینمای سوریه و پیروزی در دنیای عرب در خود دارد. داستان درباره یک تاجر ثروتمند با بازی ایمن زیدان است که در تلاشی نومیدانه برای پدر شدن، چندهمسری برمی‌گزیند و دست به دامان مشاوران کلاهبردار و فالگیرها هم می‌شود. کارگردان «پدری درون تو» احمد ابراهیم احمد است.

ایمن زیدان ۶۴ ساله از محبوب‌ترین و سرشناس‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون سوریه در چند دهه اخیر است. سریال «روزانه‌های مدیر کل» محصول ۱۹۹۵ که در ایران با نام «مدیر کل» پخش شد، «روزانه‌های جمیل و هنا» محصول ۱۹۹۷ و این اواخر «مسیر آسمانی» در ۲۰۱۹ از مهم‌ترین و پربیننده‌ترین آثار کارنامه اوست.

کد خبر 626630 برچسب‌ها سینمای جهان سوریه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد

دریافت 67 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته سلامت پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6089814

دیگر خبرها

  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد