Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور ستوده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پژو در محور ایرانشهر به فنوج حوالی «روستای بهشت آباد»، متأسفانه ۲ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از این حادثه آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند، افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان شهرستان ایرانشهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: شهرستان فنوج در ۲۰۰ کیلومتری ایرانشهر واقع شده که متأسفانه به علت جاده‌های غیر استاندارد روزانه شاهد اتفاق‌های ناگواری در این مسیر هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان