Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: تمامی کامیون‌ها و شناور‌های حامل سوخت قاچاق به نفع دولت مصادره خواهند شد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه تمامی کامیون‌ها و شناور‌های حامل سوخت قاچاق به نفع دولت مصادره خواهند شد، گفت: در پی تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، ضمن توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم، سامانه‌های هوشمند گزارش گیری و دوربین‌های نظارتی به منظور رصد و شناسایی خودرو‌ها و شناور‌های حامل سوخت قاچاق، راه اندازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، طی روز‌های اخیر تعداد ۱۵۰ دستگاه کامیون به همراه کارت‌های سوخت شان پس از شناسایی توسط سامانه‌های تصویری و گزارش گیری، توقیف شده اند.

قهرمانی تصریح کرد: در نتیجه تدابیر اتخاذ شده، تمامی مناطق و محل‌های دپو سوخت نیز هم به صورت نامحسوس و هم از طریق سیستم‌های گزارش گیری و دوربین‌های نظارتی، مورد رصد و پایش تصویری قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: با استفاده از سامانه‌های گزارش گیری علاوه بر شناسایی خودرو‌های متخلف و استخراج تراکنش‌های بانکی متهمین، چنانچه خودرویی مرتکب بارگیری و تخلیه سوخت قاچاق شود، هم خودرو و هم کارت سوخت به صورت همزمان در سیستم، توقیف خواهند شد.

قهرمانی یادآور شد: در خصوص استخراج تراکنش‌های بانکی نیز تنها به همان یک مورد خاص بسنده نمی‌شود و تمامی سوابق مالی و نقل و انتقالات متهمین به دقت، بررسی و ارزیابی خواهد شد.

مجتبی قهرمانی تأکید کرد: با توجه به دستورات قضایی صادر شده، خطوط انتقال و محل‌های دپو، مخازن و انبار‌های اختصاصی برای نگهداری سوخت قاچاق نیز به سرعت تخریب و پاکسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رای ۵۱ میلیاردی برای قاچاق ۳۴۹ هزار لیتر سوخت در خراسان جنوبی

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان قاچاق سوخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان قاچاق سوخت شناور های حامل سوخت قاچاق استان هرمزگان گزارش گیری خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان