Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:37:25 GMT

صدور اینترنتی مجوز خروج مشمولان دانش آموز از کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۷۹۶

صدور اینترنتی مجوز خروج مشمولان دانش آموز از کشور

سرهنگ حسن دستوری زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست های خروج از کشور مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی نیز فراهم گردید.

وی افزود: مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی می باشند، می توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام نمایندو این مشمولان برای ثبت درخواست خود می بایست به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

epolice.ir مراجعه نمایند.

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور از طریق سامانه هوشمند بررسی شده، و درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال می گردد و پس ازپرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری دانش آموز به صورت اینترنتی صادر می شود.

معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان "در پایان خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 5304248

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرعباس دانش آموزان نیروی انتظامی ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی بیرجند مجوز خروج از کشور وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز

محصول دانش‌بنیان "دستگاه پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی" با یک دهم قیمت تمام شده محصول خارجی در جریان حضور وزیر نیرو در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران راه‌اندازی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وزیر نیرو برای اطلاع از آخرین وضعیت تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی کشور به منظور تولید برق پایدار و مطمئن طی پیک تابستان امسال از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بازدید کرد.

مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد 180 پروژه تعمیراتی به ظرفیت 12 هزار و 800 مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته 16 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج 80 میلیون یورو ارز از کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.

وی افزود: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت 50 هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

در حاشیه بازدید وزیر نیرو، محصول دانش‌بنیان "دستگاه پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی" با یک دهم قیمت تمام شده محصول خارجی در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران راه‌اندازی شد.

دستگاه پرس گرم شینه‌های سیم‌پیچی استاتور ژنراتور نیروگاه‌های حرارتی و برقابی با همت و توانمندی مهندسان داخل کشور در کمتر از چهار ماه ساخته و بومی‌سازی شده است که ساخت این دستگاه مانع از خروج 900 هزار یورو از کشور شده است.

این دستگاه قابلیت کار به صورت 24 ساعته را دارد و قادر است روزانه حدود چهار عدد شینه ژنراتور یک واحد حرارتی 320 مگاواتی و یا هشت عدد شینه یک ژنراتور واحد 250 مگاواتی برقابی را با دقت دهم میلی‌متر پرس و آماده نصب در ژنراتور کند.

این محصول جزو اولین دستگاه‌های پرس گرم شینه‌های ژنراتور نیروگاهی است که به صورت تمام اتوماتیک در داخل کشور ساخته شده است و می‌تواند دما و فشار را به صورت همزمان کنترل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان