Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:00:46 GMT

۱۶ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد دستگیر شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۸۹۳

۱۶ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد دستگیر شد+تصاویر

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۶ نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و ۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سرهنگ عباس دولتشاهی صبح امروز  در جمع خبرنگاران این شهرستان با  اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آباد اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و در اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی استان به منظور پاسخ به مطالبات مردمی و برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در 72 ساعت گذشته طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی سه مرحله در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی مأموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد موفق به شناسایی و دستگیری 16 نفر سارق شدند که این سارقان  پس از انجام تحقیقات تخصصی به 44 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: بر اساس طرح مذکور تعداد 66 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش، آلودگی صوتی توقیف و اعمال قانون شد و همچنین  بیش از 40 نفر معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع‌آوری و تحلیل کمپ‌های مجاز شدند.

باند جاعلان پیامک‌های جعلی صیغه یاب و ثنا در البرز متلاشی شد/ دستیابی متهمان به اطلاعات کارت 1364 نفر از شهرونداناعضای باند مخوف سارقان مسلح در اهواز به دام پلیس افتادندباند سارقان تجهیزات معدن زغال سنگ در شهرستان طبس دستگیر شدند

وی بیان کرد: دستگیری تعداد 15 نفر از افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی و یک نفر عامل تیراندازی به همراه دو 7 قبضه سلاح شکاری از دیگر برنامه‌های طرح ارتقا امنیت طی 72 ساعت گذشته  بوده است.

دولتشاهی از دستگیری 2 نفر خرده‌فروش مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته خبرداد و گفت: طی یک عملیات مقادیر قابل توجهی و مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد:  پلیس با اشرافیت و رصد دقیق هرگز اجازه از زندان و جوانان به افراد تبهکار نخواهد داد و این افراد  بدانند هر کجا باشند خواب را از چشم‌هایشان خواهیم گرفت.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد  ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان خرم‌آباد خاطر نشان کرد: از کلیه شهروندان  در خواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت گذشته خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج