Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  سید مصطفی آل یاسین، دانشجوی رشته جغرافیای دانشگاه زنجان و در حال حاضر مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه است.

قرارگاه شهید احمدی روشن از جمله مجموعه‌های دانشجویی است که در زمینه مطالبه‌گری با محوریت مسائل و مشکلات استان زنجان فعالیت می‌کند. 

برگزاری سلسله جلسات مطالبه‌گری از مسئولان (پرسمان پیشرفت)، پایش اقلام بهداشتی (ماسک، دستکش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) در ماه‌های ابتدایی کرونا، مطالبه در مورد برخی مشکلات معیشتی، کشاورزی و صنعتی در استان و... از جمله اقدامات این قرارگاه دانشجویی است. 

گفتنی است، پیش از این مهدی حاتمی به مدت ۴ سال دبیری این قرارگاه شهید احمدی روشن را بر عهده داشته است.

دبیر جدید قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مطالبه‌گری با اولویت مسئله محوری و مسئله یابی از اولویت‌های قرارگاه خواهد بود، اظهار کرد:  تشکیل دبیرخانه عملیات میدانی در راستای سازماندهی فعالیت‌های میدانی و ایجاد انسجام میان گروه‌های مساله محور و مطالبه‌گر در استان از اولویت‌های قرارگاه خواهد بود.

سید مصطفی آل یاسین تقویت گروه‌ها و نفرات در امر مطالبه‌گری و کمک به ایجاد پشتوانه حقوقی برای کنشگران استان نیز از جمله برنامه‌های آتی قرارگاه است، افزود: تلاش داریم با راه‌اندازی تریبون‌های مطالبه‌گری عمومی مردمی در سطح استان حرف‌های مردم را به گوش مسؤولان برسانیم.

انتهای پیام/73002

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید استان زنجان دانشگاه آل یاسین قرارگاه احمدی روشن مطالبه گری استان زنجان مطالبه عمومی قرارگاه شهید احمدی روشن مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر کودک و نوجوان در استان خوزستان (طرح شهید آوینی) منتشر خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: اولویت‌های موضوعی آثار طبق سرفصل طرح شهید آوینی ضرورت افزایش جمعیت، خدمات پیشرفت نظام و خدمات خاص دولت انقلابی، نقش مقاومت در مقابله با استکبار، افشای فتنه ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی ادامه داد: آثار متقاضی توسط شورایی متشکل از نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و کارشناسان مجرب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان که توسط معاون هنری این اداره کل معرفی می‌شوند، بررسی و انتخاب خواهند شد.

منادی اظهار کرد: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان نیز نمایشنامه‌های نویسندگان بومی خوزستان که با در نظر گرفتن اولویت‌های موضوعی طرح شهید آوینی از شاخصه‌های بومی بهره برده باشند در اولویت پذیرش خواهد بود.

وی افزود: در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای اولویت با تولیدات جدید خوزستان خواهد بود و این آثار نباید قبلاً توسط هیچ گروهی اجرا شده باشد. تولید در قالب و گونه‌های مختلف نمایشی بلامانع است ولی ایده‌ها و شیوه‌های اجرایی خلاقانه و نو در اولویت پذیرش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور عدالت در تخصیص منابع حمایتی، هر کارگردان یا نویسنده می‌تواند با یک اثر در این برنامه حمایتی شرکت کند.

کد خبر 6099692

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • قانون‌گذاری هوش مصنوعی اولویت مجلس نیست/ باید خط قرمزها روشن شود
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • طرح نور در راستای مطالبه مردمی
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن