Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، به نقل از سعودی اسپورت، ماتئوس پریرا خرید گران قیمت و نجومی الهلال در تابستان بود،الهلال برای این هافبک ۲۵ ساله برزیلی ۱۸ میلیون یورو به وست بروموویچ پرداخت کرد تا او گرانترین خرید تاریخ الهلال و لیگ عربستان لقب گیرد. پریرا در دیدار برابر استقلال توانست یک پاس گل بدهد تا در کسب پیروزی نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی الهلال هنوز از عملکرد پریرا راضی نیست تا جایی که بعد از پیروزی برابر استقلال این بازیکن بلافاصله جریمه شد.

سعودی اسپورت در ادامه نوشت: درحالی که بازیکنان الهلال این پیروزی را جشن می گرفتند کادر فنی تیم تمرین سخت بدنی را برای پریرا به خاطر اضافه وزن و آماده نبودن در دیدار برابر استقلال در نظر گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماتئوس پریرا اسپورت الهلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس