Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:48:36 GMT

طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۵۶۹

طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح مواد ۴ و ۸ قانون شرح وظایف مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اصلاح ماده ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی،  اصلاح ماده ۵۷ آیین‌نامه داخلی مجلس و تعیین ترکیب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و الحاق یک تبصره به ماده ۴۱ قانون کار اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست طرح‌های چون اختصاص ۵ درصد از درآمد فروش معادن بخش خصوصی به شهرستان محل معدن،  احیای بسیج اقتصادی،  تغییر رویه تخریب منازل مسکونی محرومان و ساماندهی تأمین مسکن آنها، الحاق یک بند به قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، عضویت نمایندگان در ستاد ملی مقابله با کرونا،  الزام دولت به تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم،  تسریع در حمایت از اقتصاد تعاونی و الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت عادی اعلام وصول شد.

طرح‌های تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت، الزام به ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن،  الحاق یک تبصره به بند (هـ) ماده (۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب ۹۱/۱۲/۲۸مجمع تشخیص مصلحت نظام و اصلاحات بعدی آن و ساماندهی محصولات کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه اعلام وصول شد.

در این نشست همچنین طرح‌های،  متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان،  تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف،  اصلاح ماده (۴۶) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و نظام قانونگذاری، تعیین حدود و اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین ومقررات به صورت عادی اعلام وصول شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرونا مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی یمن ایرنا کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کرونا مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی یمن ایرنا کرونا مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود