Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:52:51 GMT

شرایط مبهم و بدون تغییر ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۷۶۱

شرایط مبهم و بدون تغییر ستاره استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید اسماعیلی از آن دست بازیکنانی بود که در کادر فنی اعلام کرده بود تمایلی برای تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد اما در ادامه، فرهاد مجیدی اعلام کرد که این بازیکن در لیست استقلال برای فصل‌ آینده حضور خواهد داشت.

اما بر خلاف تغییر موضع  کادر فنی، مدیریت باشگاه استقلال تمایلی برای پیگیری تمدید قرارداد با اسماعیلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه زمان خوبی تا شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت اما در نهایت اسماعیلی در لیست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفت. همچنین شکست استقلال مقابل الهلال در حالی رخ داد که برخی بر این باور بودند اسماعیلی که در لیگ قهرمانان آسیا درخشش زیادی داشت، می‌توانست به آبی‌پوشان کمک قابل توجهی کند.

تا اینجای کار، مدیریت باشگاه هیچ عزمی برای تمدید قرارداد با اسماعیلی نداشته است. هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان در بازی شب گذشته، در ورزشگاه زعبیل، تقابل استقلال و الهلال را از نزدیک تماشا کرد تا نشان دهد همچنان برای ماندن در استقلال امیدوار است. این امکان وجود دارد که سرنوشت اسماعیلی مثل مطهری در استقلال شود و او هم در لحظات پایانی استقلالی بماند اما باید دید چه سرنوشتی در انتظار فرشید اسماعیلی و استقلال خواهد بود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1554691

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال