Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری (Accountant) جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مهارت ها: تسلط کامل به سپیدار و امور حسابداری رشته تحصیلی: حسابداری حداقل تجربه کاری: 5 سال حداکثر سن: 35 سال حقوق ماهانه محیط کار منظم و آرام پاداش ماهانه و سالانه دسترسی آسان به مترو تجریش بیمه تامین اجتماعی تیم مالی قوی مسئول دفتر جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت حداکثر سن: 35 سال حداقل تجربه کاری: 2 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی مهارت ها: تسلط کامل به امور اداری و نرم افزار آفیس روابط عمومی بالا مسلط به نگارش نامه اداری حقوق ماهانه محیط کار منظم و آرام پاداش ماهانه و سالانه دسترسی آسان به مترو تجریش بیمه تامین اجتماعی کارشناس فروش (Sales Assistance) جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت حداکثر سن: 35 سال حداقل تجربه کاری: 5 سال مهارت ها: فن بیان قوی روابط عمومی بالا مقطع تحصیلی: کارشناسی حقوق ماهانه پورسانت محیط کار منظم و آرام پاداش سالانه دسترسی آسان به مترو تجریش بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را حتما با ذکر عنوان شغلی در قسمت موضوع ایمیل به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل estekhdam.amf@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارمند اداری انبار با بیمه در شرکت دلتا درمان پارت در محدوده پاکدشت استخدام منشی آشنا به حسابداری در یک شرکت در تهران استخدام کارمند اداری در شرکت کارزینو در تهران استخدام کارمند فروش با بیمه و مزایا در شرکت نیرو موتور سهند در تهران استخدام کمک حسابدار و منشی در شرکت زرین بافت رهبر در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر از استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستاها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی از حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستاها خاطرنشان کرد: از 619 روستای استان بوشهر 393 روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام 202 نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیروها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی‌ و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال 1398 بوده است افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی