Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:13:29 GMT

مبارزه با موادمخدر نیازمند عزم همگانی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۸۱۱۰

مبارزه با موادمخدر نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نشست شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان دهلران به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عسگری بر ضرورت اجرای مصوبات تاکید و افزود:عزم همگانی و احساس مسئولیت در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از موارد مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اعضا خواست در خصوص وظایف محوله در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر عمل کنند.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت کنترل مبادی ورودی تاکید و افزود :در برخورد با عمده فروشان و پاکسازی پاتوق‌ها اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر پیشگیری و درمان پاکسازی نقاط آلوده عزم همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است