Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز سه‌شنبه در آئین بازدید از مدارس المهدی اراک، افزود: اگرچه علم و دانش در مدارس و دانشگاه‌ها اولویت اصلی محسوب می‌شوند اما، این مهم بدون توجه به اخلاق، تقوا و انگیزه‌های دینی و معنوی ارزشی ندارد و تمامی این مسایل باید در کنار یکدیگر در جامعه گسترش یابند. 

وی ادامه داد: اگر معلم یا استادی مهارت‌های علمی و پژوهشی بالایی داشته باشد اما، از ویژگی‌های اخلاقی و انگیزه‌های الهی برخوردار نباشد نمی تواند رسالت خود را به درستی انجام دهد، بنابراین نظام آموزشی کشور باید برای اشاعه این مهم در سال تحصیلی جاری برنامه‌ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری رسالت‌هایی که در جامعه امروز بر عهده استادان و معلمان است، اظهار داشت: دلسوزی، خوش‌خلقی، صداقت، وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری از مصادیق اخلاق حرفه‌ای است که باید مورد توجه معلمان و اساتید دانشگاه‌ها قرار گیرد. 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد:  اگر تعلیم و تربیت سرلوحه امور وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد باروری ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشور مهیا می‌شود.
وی ادامه داد: برای رسیدن به جامعه‌ ایده‌آل، پیشرفته و پویا که در آن انسان‌ها صاحب حق و حرمت باشند، تقوا و اخلاق باید چاشنی نظام آموزشی کشور قرار گیرد.

بیش از ۲ هزار دانش‌آموزش استان مرکزی در حدود ۲ هزار مدرسه تحصیل می‌کنند. 

برچسب‌ها مدارس اراک استان مرکزی امام جمعه اراک علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اراک استان مرکزی مدارس اراک استان مرکزی امام جمعه اراک علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی