Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:53:24 GMT

سواحل بندرلنگه برای شنا ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۸۹۱۴

سواحل بندرلنگه برای شنا ساماندهی می‌شوند

حسین دریوشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه‌بر این افراد محلی در سطح شهرها و روستاهای شهرها و روستاهای بندرلنگه اموزش نجات غریق داده می‌شوند تا اگر کسی دچار حادثه شد بتوانند نسبت به نجات فرد حادثه دیده اقدام کنند.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به این انجام می‌شود که امکان استقرار نجات غریق در همه جای ساحل ۱۱۵ کیلومتری بندرلنگه وجود ندارد و بایستی فرد حادثه دیده در سریع‌ترین زمان نجات داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از شناسایی محل‌های دارای قابلیت شنا و خطرناک برای شنا و همچنین معرفی آنها به مردم، در مکان‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان نجات غریق مستقر کرد.

معاون عمرانی فرماندار بندرلنگه تعداد غرق شدگان در ساحل را بالا ندانست و در عین حال از دادن آمار و اطلاعات امتناع کرد.

دریوشی یادآور شد: همچنین برای آنکه بانوان هم بتوانند از شنا در ساحل بهره لازم را ببرند برنامه شناسایی مکان‌های مناسب برای ایجاد پلاژ بانوان در شهرها در دستور کار قرار دارد.

بندرلنگه با۱۳۴ هزار و ۷۱۳ جمعیت و پنج شهر به نام های بندرلنگه، کیش، کنگ، بندر چارک و لمزان در ۲۵۱ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس واقع شده است.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس خلیج فارس هرمزگان بندرعباس خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان