Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز و مصادف با روز شهادت امام حسن (ع)، آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار: فصل قیام» دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق، در سازمان بسیج مستضعفین و با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ مسلم معین، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج، مهدی جعفری جوزانی، مدیرعامل موسسه منادیان و عماد رحمانی، کارگردان بازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت سازمان بسیج از تولیدکنندگان محتوای فاخر

سردار سلیمانی در این مراسم درخصوص تولید اینگونه آثار فاخر در کشور گفت: " ملت بزرگ ایران دارای سرگذشت افتخارآفرینی است که مهم‌ترین جلوه آن، عمق فرهنگی و هنری و تعالی‌بخش این ملت افتخارآفرین است. تلاش بیگانگان و کسانی که در مسیر آن‌ها نقش ایفا می‌کنند، این است که جلوه‌های افتخارآفرین این ملت را کوچک جلوه دهند. ما در همه حوادث کشورمان و در تاریخ تشیع هزاران موضوع داریم که می‌تواند برای تولید آثار فرهنگی فاخر مورد استفاده قرار گیرد؛ البته بسیج به‌ عنوان فرزند ملت ایران حتماً یکی از رسالت‌هایش این است که این مسیر را خوب بشناسد و برای استفاده از ظرفیت‌ها و نقاط برجسته این مسیر، پشتیبانی خودش را به میدان بیاورد. "

وی درباره حمایت‌های سازمان بسیج از تولیدکنندگان محتوا و کسانی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند افزود: "ظرفیت‌های فراوانی در بسیج داریم که تاکنون نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم؛ لذا از بسیجیان تقاضا دارم که در حوزه فناوری‌های دیجیتال وارد شوند و نگران پشتیبانی‌های آن نباشند. نشاط و تفریحات سالم، یکی از سبک‌های زندگی ایرانی-اسلامی است که در این رابطه مؤلفه‌های بسیاری را می‌توانیم فهرست کنیم؛ مانند تولید بازی‌های رایانه‌ای؛ لذا باید این ظرفیت‌ها را در کشور مورد توجه قرار دهیم و شبکه‌سازی‌های مردم‌پایه برای خلق آثار هنری ایجاد کنیم."

تاریخ رونمایی بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی

وی در ادامه درباره بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» که مربوط به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: "علاوه بر بازی رایانه‌ای مختار که امروز رونمایی شد، بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی را هم در هفته بسیج رو‌نمایی خواهیم کرد. کار هنری بسیج بسیار متنوع است که فیلم سینمایی تک‌تیرانداز از محصولات روایت فتح از جمله آن‌هاست؛ البته کار‌هایی که بسیج انجام می‌دهد، مردمی است؛ به این‌معنی که بسیج تصدی‌گری ندارد، بلکه از ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم؛ بنابر این وظیفه ما هماهنگی و نظارت است. "

سردار سلیمانی در پایان صحبت هایش به ایستادگی مردم در برابر هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب و ایران اسلامی خاطرنشان کرد: "از اینکه دشمنان و رسانه‌های آن‌ها مثل بی بی سی بخواهند روی این موضوع سخن‌پراکنی کنند، نگرانی و هراسی نداریم؛ زیرا مردم کشورمان به تحریف واقعیت‌ها پاسخ عملی می‌دهند؛ ما از عزت و شرف ملت ایران پاسداری خواهیم کرد و افتخار می‌کنیم که در این راه حتی جان خود را هم فدا کنیم. "

حمایت بسیج از ظرفیت های مردمی

مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در این مراسم گفت: "بازی فاخر مختار فصل قیام امروز رونمایی می‌شود. طی یکی دوسال گذشته از نقش آفرینی بسیج در میادین مختلف زیاد شنیدیم و دیدیم. در همه حوزه ها، خدماتی، بستر‌های مجازی. ریشه این بروز و ظهور‌های بیش از پیش بسیج، نگاه راهبردی و استراتژیک جدید نشات گرفته از شناخت خاصیت و ماهیت بسیج از سمت رئیس این سازمان است. "

وی در ادامه گفت: "در حوزه فضای مجازی با توجه و به تبعیت از این راهبرد، هدف و تمرکز ما باز هم مردم نهاد بودن و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است. "

معین با اشاره به آماری از تعداد فعالین حوزه بازی رایانه‌ای گفت: "بنا بر آمار حدود ۳۲ میلیون نفر در کشور درگیر حوزه بازی‌های رایانه‌ای هستند، گیمر‌ها روزانه ۹۳ دقیقه بازی می‌کنند که این کمتر از ۱۰ درصد از این آمار بازی مربوط به حوزه بازی‌های بومی و ایرانی است. به همین دلیل برنامه ریری ویژه‌ای صورت گرفته تا در زمان کوتاهی سهم قابل قبولی در حوزه تولیدات فضای مجازی خصوصا بازی‌های رایانه‌ای داشته باشیم. "

نسخه جدید سفیر عشق، پر از شگفتی است

عماد رحمانی، کارگردان بازی «مختار؛ فصل قیام» درباره این بازی و پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه قبل داشت گفت: "آذر سال گذشته بازی سفیر عشق به بازار آمد و ما از همان روز روی پروژه فصل قیام تمرکز کردیم، استقبال گیمر‌ها از بازی خیلی خوب بود. در حوزه فنی خصوصا گیم پلی بهبود داشتیم. صداگذاری‌ها بهتر شده و کیفیت بازی خیلی بالاتر رفته است. ما دیروز نسخه نهایی بازی را استریم کردیم و حدود یک ساعت بازی بدون باگ اجرا شد و مخاطبان استقبال بسیاری کردند. در این نسخه جدید لوکیشن شهر مکه به بازی اضافه شد، تمام داستان پس از آزادی مختار از زندان و نفی بلد و رسیدن به عمارت کوفه در این بازی آورده شده است. "

وی در پایان صحبت هایش درباره این بازی خبر خوبی هم داد و گفت: "به زودی عرضه بین المللی بازی را خواهیم داشت و این بازی با افتخار در بهترین سطح به بازار بازی‌های جهانی خواهد رسید. "

گفتنی است که بازی «مختار: فصل قیام» دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق است و با مبتنی بر موضوع قیام مختار ثقفی پس از وقوع حادثه عاشورا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

مجوز رونمایی و عرضه بازی «مختار: فصل قیام» صادر شد

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مختارنامه بازی رایانه ای بسیج مستضعفین بسیج مردمی بازی رایانه ای سازمان بسیج ظرفیت ها فضای مجازی فصل قیام سفیر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم