Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:22:33 GMT

افتتاح و آغاز عملیات دو طرح در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۶۳۴

افتتاح و آغاز عملیات دو طرح در قم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، واحد تولید کامپوزیت با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

تولیدات این کارخانه که برای ۱۶ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است، انواع پروفیل‌های کامپوزیت است که در صنایع نفت، گاز، برق و همچنین عایق‌های ضد پوسیدگی فلزات کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ زنی کارخانه تولید و بسته بندی روغن، قیر و کربوهیدرات در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع، از دیگر برنامه‌های امروز استاندار در سه شنبه‌های اقتصادی بود.

 سرمست در این آئین با اشاره به تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد تومانی استان با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: محدودیتی در اعتبارات وجود ندارد بنابراین دستگاه‌های استان باید هرچه سریع‌تر واحد‌های آماده توسعه و غیر فعال را معرفی کنند.

استاندار قم همچنین اتصال شهرک صنعتی سلفچگان به راه آهن سراسری را ضروری دانست و گفت: تا کنون ۷۰ درصد زیر ساخت اجرای طرح انجام شده و برای ۳۰ درصد باقیمانده پیمانکار تعیین و کار تا چند روز دیگر از سر گرفته می‌شود.

بازدید از کارخانه در حال ساخت نورد گرم مفتول مس با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی از دیگر برنامه‌های امروز استاندار بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)