Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد فارسی مدان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این عملیات با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به پایان رسید افزود:پروژه عملیات تعویض سیم به کابل خودنگهدار با نصب تعداد چهار دستگاه ترانس در مناطق کوی پلیس، مستغلات، ترابری، فولادشهر و قسمتی از کوی ایثار توسط امور برق منطقه سه اهواز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:این پروژه در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی افزایش پایداری و تحقق چشم انداز ۱۴۱۰ شرکت و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی به ازای هرمشترک درسال انجام شد.

فارسی مدان با اشاره به مزایای استفاده از کابل‌های خود نگهدار در شبکه توزیع گفت:استفاده از این نوع کابل‌ها باعث افزایش تاب آوری، کاهش استفاده غیرمجاز از برق، بهینه سازی شبکه فشارضعیف،کاهش حوادث و هزینه شاخه زنی ، کم شدن خطر آتش سوزی در مناطق دارای درخت و صیانت از محیط زیست می‌شود.

وی افزود:تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، به صورت مستمر در تمامی مناطق و شهرستان‌های تابعه این شرکت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا هفته گذشته نیز بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه سیمی در منطقه زیتون کارگری اهواز، به کابل خود نگهدار تبدیل شد.
شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

برچسب‌ها افتتاح طرح شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق افتتاح طرح شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان