Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:06:48 GMT

۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۹۹۵۷

۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مهاباد کشف شد

سرهنگ محمد توحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان مهاباد موضوع به دلیل حساسیت آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی نامحسوس در نهایت موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم تعداد ۲۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همچنین در این بازرسی تعداد هزار فشنگ جنگی و ۳۴ تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به قاچاق سلاح و فروش آن با همکاری چند نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد:  تلاش برای دستگیری تمامی اعضای این شبکه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهد کرد افزود: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سلاح گرم کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سلاح گرم مهاباد آذربایجان غربی سلاح گرم کالای قاچاق انتظامی قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد