Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:34:35 GMT

مجوز انتشار ۱۴ آلبوم صادر شد/ تهیه چند کار برای وطن

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۰۵۲

مجوز انتشار ۱۴ آلبوم صادر شد/ تهیه چند کار برای وطن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی ۲ هفته نخست شهریور ماه ۱۶۶ تک آهنگ و ۱۴ آلبوم مجوزهای خود را از دفتر موسیقی دریافت کردند.

آلبوم «راه شیراز» به خوانندگی محمدذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه شیراز دارد، از جمله آلبوم هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آلبوم «سپند دل» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، افشین یداللهی و آلبوم «دورت بگردم ایران» به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران‌شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال و با عنوان کنسرت کتاب که به منظور آشنایی کودکان با اقوام و شهرها تولید شده است، در ۲ هفته نخست این ماه مجوز گرفته اند.

مجوز آلبوم «وطن دردت به جانم» به خوانندگی رضا رضایی پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی توسط گروه موسیقی امید نو که شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن است، نیز در نیمه نخست شهریور ماه صادر شده است.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

کد خبر 5304129 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه صدور مجوزها موسیقی ایرانی موسیقی نواحی موسیقی کلاسیک آلبوم موسیقی دفتر موسیقی وزارت ارشاد حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه روز ملی سینما موسیقی ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم ونیز فیلم زالاوا فیلم سینمایی سازمان صداوسیما برنامه رادیویی شبکه یک سیما رادیو نمایش موزه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد