Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،شهر ارواح یکی از افسانه ای‌ترین باور‌های مردم است که باعث شده است از رفت و امد به برخی مناطق که باور دارند در آن‌ها روح زندگی می‌کنند خودداری کنند.

۱. کولمانسکوپ، نامیبیا

این شهر در جنوب نامیبیا در ۱۹۰۸، به دلیل تب الماس تب و امیدواری به ثروت آسان با رونق مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرف ۲ سال یک شهرکامل و مدرسه و بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی، در کویر شنی بی ثمر تاسیس شد.

 

۲. سان زی، تایوان

یک دهکده توریستی با ایده دنیای آینده در شمال تایوان در حال احداث بود که حوادث متعدد در آن از یک سو کمبود امکانات مالی از سوی دیگر به بد شگون بودن این طرح دامن زد.

۳. کراکو، ایتالیا

تا پیش از آغاز جنگ جهانی اول نیمی از سکنه شهر از خانه‌های خود کوچ کرده و تا سال ۱۹۶۳ به دهکده مجاور نقل مکان کردند. مورخان زمین لرزه‌های متعدد ریزش کوه و فقر کشاورزان را دلیل اصلی این مهاجرت‌ها عنوان کرده اند.

۴. گونکانجیما جزیره ارواح ژاپن

در سال‌های دهه ۱۹۶۰ و به دلیل افزایش بنزین و کاهش مصرف زغال سنگ در ژاپن این جزیره تخلیه شده و در نهایت در سال ۱۹۷۴ میلادی معدن به طور کامل تخلیه شد.

۵. اورا دور سور گلان، فرانسه

روستای اورادور دارای ۳۰۰ تا ۴۰۰ جمعیت بود در بامداد روز ۱۰ ژوئن ۱۹۴۴ ژنرال لامردینگ (فرمانده لشکر دوم اس اس پانزر داس رایش آلمان) فرمان قتل عام ساکنان روستای اورادور و تخریب این روستا را می‌دهد.

۶. پریپیات، اوکراین

ساکنان این شهر اکثرا کارگران نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل بودند که در ۱۹۸۶ بعد از حادثه چرنوبیل شهر را رها کردند و رفتند.

منبع:طلا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارواح سرگردان معروفترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • هشدار به ساکنان ایلام