Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا از انتخاب بین مدل‌های مختلف مبل کلافه شده‌اید؟! با ما همراه باشید تا مدل مبل مناسب را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، جهیزیه به عنوان یکی از رسم‌های ایرانی است که در طی سالیان دراز نه‌ تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه هنوز هم مانند گذشته به آن توجه زیادی می‌شود.
اکثر نوعروس‌ها و دامادها ترجیح می‌دهند در آغاز زندگی وسواس خاصی به خرج دهند و همه‌چیز را به شکلی مرتب، و مخصوصا با همخوانی زیاد نسبت به دیگر وسایل تهیه می‌کنند تا ترکیب دلخواه‌شان را در خانه خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا برای تزئین خانه عروس از مبل راحتی، مبل سلطنتی یا مبل کلاسیک که تنوع بسیار زیادی هم دارند استفاده می‌کنند.
_____________
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم از بین انواع مبل راحتی، مبل سلطنتی یا مبل کلاسیک بهترین انتخاب را داشته باشید.

مبل راحتی شیک و پر از احساس آرامش

یکی از محبوب‌ترین انواع مبلمان، مبل راحتی است. این نوع مبل به دلیل نرمی و راحتی پشتی و نشیمن‌گاه، احساس آرامش بی‌نظیری به خریدار می‌دهد. با خرید مبل راحتی که علاوه بر تاثیر زیادی که بر دکوراسیون منزل دارد باعث می‌شود هنگام استفاده بعد از یک روز کاری، خستگی شما برطرف شود و با آرامش بیشتری به معاشرت با عزیزان‌تان بپردازید. در بازار اغلب قیمت مدل مبل راحتی جدید یا حتی مبل راحتی مدرن به نسبت قیمت مبل های سلطنتی مناسب‌تر هستند. قیمت مناسب‌تر این مدل از مبل‌ها باعث شده تا مشتریان استقبال زیادی از آن داشته باشند. برای خرید مبل راحتی می‌توان از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب بازدید کرد. اگر ساکن تهران باشید می‌توانید از تنوع مبلمان در بازار یافت‌آباد بهره‌مند شوید و بهترین قیمت مبل راحتی در یافت‌آباد تهران یا قیمت مبل راحتی جدید را به طور مستقیم یا از طریق اینترنت جستجو کنید.

مبل چستر 

مبل راحتی چستر یکی از محبوب‌ترین و خوش استایل‌ترین انواع مبلمان است. این مبل به دلیل دارا بودن دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب معروف است. همچنین به دلیل ایجاد فرورفتگی و یا برجستگی‌های روی سطح مبل از دیگر مبل‌های راحتی متمایز می‌شود. مبل چستر به دلیل دارا بودن اندازه و ابعاد نسبتاً بزرگ بیشتر در مکان‌های با متراژ بالا استفاده می‌شود. البته امروزه با توجه به رشد روز افزون آپارتمان‌های با متراژ کم، این نوع مبل با ابعاد مختلف و سازگار با انواع آپارتمان‌ها تولید و به دوست‌داران مبل راحتی چستر عرضه می‌شود.

مبل استیل یا مبل سلطنتی 

برای کسانی که مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های بیشتری برگزار می‌کنند، مبل استیل برای این مصارف مناسب‌تر است. هنر منبت‌کاری که یکی از هنرهای دستی ایرانی می‌باشد در واقع هنرمند با کنده‌کاری و حکاکی روی چوب به منظور زیباسازی مبل، نقش‌های برجسته‌ای را روی آن به‌وجود می‌آورد. اکثر تولیدکنندگان، هنر منبت را در تاج مبل به‌کار می‌برند و برای چشم‌نواز بودن هرچه بیشتر محصول از این هنر فاخرکه با دقت و ظرافت بسیار زیادی اجرایی شده، استفاده می‌کنند. قیمت مبل استیل در یافت آباد در دو مدل هفت نفره و نه نفره عرضه می‌شود.
اغلب از مبل سطنتی در خانه‌های بزرگ برای دکوراسیون سبک سنتی استفاده می‌شود. کلاف این نوع مبل‌ به دلیل مقاومت در برابر فشار، از چوب‌های راش و گردو ساخته شده و برای ظاهر و منبت‌کاری‌های روی مبل از چوب‌های گردو، نراد و راش استفاده می‌کنند. از جمله پارچه‌هایی که برای مبل سلطنتی جدید استفاده می‌شود می‌توان به مخمل، پوست اسبی و چرم اشاره کرد.
در بین انواع مبل‌های سلطنتی، مبل سلطنتی ترک به دلیل ظاهر زیبا و پر ابهتی که دارد بیشتر مورد استقبال علاقمندان این سبک از مبل‌ها قرار می‌گیرد.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک به دلیل سبک بسیار خاص و جذابی که دارند باید با فضای منزل هارمونی داشته باشند به همین دلیل متراژ خانه، رنگ دیوار، نور پردازی خانه و البته سلیقه اعضای خانواده در بهتر دیده شدن این مبل تاثیرگذار هستند. برای خرید این مبل باید هوشمندانه و با تحقیق بسیار دست به انتخاب زد. زیرا عدم توجه به رنگ و ابعاد و سبک این مبل می‌تواند شما را از خریدتان پشیمان کند. پس اول شرایط دکوراسیون منزل‌تان را بسنجید و اولویت‌بندی کنید بعد برای خرید این مبل اقدام کنید. 
در ضمن مبل کلاسیک با مبل استیل دارای تفاوت‌هایی می‌باشد. از جمله مواردی که می‌شود اشاره کرد به شرح زیر است:

مبل استیل دارای طرح‌های پیچیده و حرفه‌ای‌تر به نسبت مبل کلاسیک است. میزان چوبی که برای ساخت مبل کلاسیک به‌کار می‌رود کمتر از مبل استیل است. مبل کلاسیک علاوه بر سبک بودن به نسبت مبل استیل ارزان‌تر هم می‌باشد.

حتما توجه داشته باشید که به دلیل تنوع زیاد مبل کلاسیک باید براساس نیاز دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. انواع مختلف این مبل شامل موارد زیر است:

مبل راحتی کلاسیک مبل کلاسیک مدرن

برای خرید این مبل از بازار و یا اطلاع از قیمت مبل کلاسیک یافت آباد میتوانید در اینترنت وب سایت دیجی چوب آخرین قیمت این مدل مبل را به‌دست بیاورید.
همچنین از سبک‌های مختلف این مدل هم غافل نشوید: مبلمان کلاسیک انگلیسی، مبل کلاسیک لهستانی، مبل کلاسیک ترکیه و انواع مبلمان کلاسیک جدید که در بازار به وفور یافت می‌شوند. 

نتیجه‌گیری:

حتما به خاطر داشته باشید فضای منزل، نوع دکوراسیون و البته میزان بودجه عوامل تاثیر گذار در انتخاب درست مبل هستند. حالا که با انواع مبل‌ها آشنا شدید راحت می‌توانید برای خرید جهزیه اقدام کنید.

وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.ir
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳
ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵
برند برتر سال ۱۳۹۸
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن
دارای جواز کسب و کار الکترونیک
عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک
دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیجی چوب مبل کلاسیک مبل سلطنتی مبل راحتی انواع مبل برای خرید یافت آباد مبل استیل قیمت مبل مناسب تر نوع مبل مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا

آیا می خواهید بدون هیچگونه نگرانی بابت نداشتن برق به مکان های مختلف بروید ؟ آیا می خواهید در هر لحظه و در هر مکانی به راحتی برق در دسترس شما باشد؟ اگر پاسخ شما بله است، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است!

موتور برق بنزینی مسافرتی، با ترکیبی بی‌ نظیر از قدرت و کارایی، تجربه‌ای عالی را برای شما فراهم می‌ کند. با این دستگاه می‌ توانید با آرامش به مسافرت در دل طبیعت برسید، بدون اینکه نگران تأمین برق و انرژی را داشته باشید. برای مشاهده انواع موتور برق می توانید به این صفحه مراجعه کنید و برای خرید انواع موتور برق می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار کنید:

شماره تماس : 09130673930 شماره تماس : 09137833685

به گزارش از موتور برق دات کام مزایای این موتور برق فراتر از انتظارات شما خواهد بود. با موتور برقی که از تکنولوژی پیشرفته‌ برخوردار است، شما قادر خواهید بود برای مدت طولانی از برق پایدار و قدرتمندی برخوردار شوید. حتی در مناطقی که دسترسی به برق سنتی محدود است، می‌ توانید به راحتی به انرژی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

با داشتن این دستگاه به همراه خود می‌ توانید تمامی وسایل الکترونیکی خود را به هر مکانی که می‌ روید همراه داشته باشید و به راحتی به برق وصل نمایید.

موتور برق بنزینی مسافرتی  بسیار سبک و قابل حمل است. با طراحی کوچک و جمع‌ وجور، به راحتی می‌ توانید آن را در کوله‌ پشتی و یا صندوق عقب ماشین خود گذاشته و به هر جایی که می‌ روید همراه داشته و از این پس برق در دسترس شما خواهد بود، هر جا که باشید!

اگر به دنبال تجربه‌ای کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است. با تضمین کیفیت بالا و قدرت منحصر به فرد، ما به شما اطمینان می‌ دهیم که سفری عالی را تجربه نمایید.

دو برند قدرتمند در زمینه موتور برق های بنزینی و مسافرتی

1- یکی از برندهای قدرتمند چینی که در زمینه تولید موتور برق های بنزینی و مسافرتی فعالیت دارد برند لانسین است که از متریال درجه یک و تکنولوژی به روز برای تولید موتور برق های خود استفاده می کند. موتور برق های این برند در توان و مدل های مختلف تولید می شوند که شما بر اساس نیاز و نوع کار خود می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. موتور برق کیفی لانسین 1.8 کیلو وات مدل GR2300ISیکی از موتور برق های تولیدی این کمپانی است که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و شما می توانید به صورت دستی آن را راه اندازی نمایید.

وزن این موتور برق 21 کیلوگرم بوده که بسیار سبک می باشد به همین دلیل جزو‌ موتور برق های بنزینی مسافرتی به حساب می آید و شما می توانید برای مسافرت ها و کمپین ها از آن استفاده نمایید. - یکی دیگر از برندهای موفق در این زمینه، برند هواسدان است که به علت تولید موتور برق های با کیفیت و قوی تاکنون رضایت بالایی را به خود اختصاص داده و شما می توانید با خیال راحت موتور برق های این برند را خریداری نمایید.

موتور برق سایلنت هواسدان 2.4 کیلو وات بنزینی H2750iS-A

این موتور برق تک سیلندر چهار زمانه که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و نحوه راه اندازی آن به صورت هندلی می باشد تا 3 ساعت به راحتی به صورت مداوم می توان از آن استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی این موتور برق وزن فوق العاده کم آن که حدود 17 کیلوگرم است و شما به راحتی می توانید همه جا این موتور برق را حمل کرده و همراه خود داشته باشید. در واقع این موتور برق یک همراه همیشگی برای شما در مسافرت ها است. علاوه بر این، صدای این دستگاه فوق العاده کم بوده و هنگام استفاده هیچگونه آلودگی صوتی ندارد. در آخر باید بگوییم که موتور برق های بنزینی مسافرتی یک گزینه عالی هستند که می توانند در هر لحظه و همه جا برق شما را تامین کنند.

 

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)