Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:13:51 GMT

واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت‌های منطقه صنعتی صفادشت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۲۲۱

واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت‌های منطقه صنعتی صفادشت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اجرای طرح واکسیناسیون تمامی کارکنان و فعالان کارخانجات و صنایع شهرک صنعتی صفادشت، بزرگترین شهرک صنعتی و غیردولتی کشور به همت «هلدینگ رایزکو» و همراهی دانشگاه علوم پزشکی ایران (شبکه بهداشت ملارد) در حال انجام است.

با توجه به روند واکسیناسیون مشاغل و همچنین اهمیت و شتاب گیری واکسیناسیون کارکنان و کارگران به‌عنوان تلاش‌گران خط مقدم عرصه تولید، تمامی کارکنان شرکت‌های منطقه صنعتی صفادشت با ظرفیت روزانه بیش از ۵۰۰۰ نفر در مجموعه صنعتی رایزکو، طی روزهای گذشته تحت پوشش تزریق اولین دوز واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته‌اند و این روند تا پایان واکسیناسیون کارکنان شهرک‌های صنعتی این منطقه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی تعداد کارکنان فعال و کارخانجات متقاضی در منطقه صنعتی صفادشت، توزیع مناسب و مدیریت فرایند واکسیناسیون کارکنان تمام بخش‌های مذکور در فضای مناسب ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم با بالاترین استانداردها و همچنین حضور نیروهای متخصص توسط گروه صنعتی رایزکو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران (شبکه بهداشت ملارد) انجام می‌شود.

گفتنی است در بازدیدهای صورت گرفته از مرکز واکسیناسیون مجموعه رایزکو توسط سازمان‌های ذیربط، از مدیران و مسئولین این مجموعه به جهت ایجاد فضایی متناسب با بالاترین استانداردهای مراکز تزریق واکسن در سطح کشور ضمن رعایت تمامی پروتکل‌ها، قدردانی به‌عمل آمده است.

هلدینگ رایزکو که همواره در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود فعال بوده، اکنون نیز در تلاش است تا در این راستا و شتاب گیری هر چه بیشتر روند واکسیناسیون فعالان عرصه تولید و تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گام بردارد.

کد خبر 5304786

منبع: مهر

کلیدواژه: صفادشت شهرک صنعتی واکسیناسیون بازرگانی استانها ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی اردبیل خراسان رضوی بیرجند صنعتی صفادشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی