Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ب رای نخسین بار محصول دی اکتیل فتالات (DOP) شرکت پتروشیمی فارابی طی روز‌های گذشته در بورس کالا عرضه شد و به فروش رسید.  این اقدام در جهت شفافیت هر چه بیشتر در فروش و وضعیت مالی شرکت انجام گرفته است.

بر اساس این گزارش مقدار ۶۶ تن محصول دی اکتیل فتالات در بورس با موفقیت فروخته شد، این اقدام در جهت شفافیت هر چه بیشتر در فروش و وضعیت مالی شرکت انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 رشد ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس/ بازار سرمایه به روند منفی خود پایان داد!

پتروشیمی فارابی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که پیش از این نیز محصول انیدرید فتالیک (PAF) آن با موفقیت و استقبال چشمگیر مشتریان در بورس کالا عرضه شده و به فروش رسیده بود.

گفتنی است، دی اکتیل فتالات شرکت پتروشیمی فارابی برای نخستین بار پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۴ مرداد ماه در بازار فرعی بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک

عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک ضمن اشاره با ادامه برخورد با فروشگاه‌های عرضه کننده کالای قاچاق، گفت: متاسفانه میزان کشفیات کالا‌های قاچاق عدد به هیچ وجه با واقعیت بازار قاچاق پوشاک همخوانی ندارد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مجید افتخاری» عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تداوم روند مقابله دستگاه‌های نظارتی با فروشگاه‌های عرضه کننده کالای قاچاق اظهار کرد: این امر همچون ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲ کماکان ادامه دارد. تاکنون مواردی مشاهده شده که بیان‌گر تداوم برخورد‌ها و همچنین عدم توقف آن‌ها در سطح بازار است.


این عضو هیئت رئیسه اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک تاکید کرد: در حال حاضر نکته قابل تاملی که درباره این موضوع وجود دارد آن است که میزان ارزش و یا حجم کشفیات پوشاک قاچاق هیچ ربطی با ارزش و یا حجم واقعی بازار قاچاق این کالا ندارد. به بیان ساده‌تر، عددی که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره مقدار کشفیات در اسفند سال ۱۴۰۲ اعلام کرده شاید معادل فروش یک یا دو فروشگاه عرضه کننده کالای قاچاق باشد.


وی تاکید کرد: این عدد به هیچ وجه با واقعیت بازار قاچاق پوشاک همخوانی ندارد. در آن برهه زمانی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان ارزش پوشاک قاچاقی بوده که از محل برخورد با چند فروشگاه کشف شده است. این عدد فقط میزان فروش یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کنندگان این نوع کالا است.


افتخاری تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر به دلیل عدم مقابله دستگاه‌های نظارتی با قاچاق، این معضل از گستردگی بالایی برخوردار شده است؛ لذا، برخورد با این موضوع در زمان حال یک مسئله راحتی نخواهد بود.


وی در پایان اتخاذ یک راهبرد صحیح و در عین حال جامعه را به عنوان راه موثر برای مقابله جدی با کالای قاچاق عنوان کرد و درباره آن توضیح داد: امروزه مهمترین عامل در جلوگیری از پدیده مقابله با توسعه آن در سطح بازار است. در حال حاضر عرضه پوشاک قاچاق در سطح بازار از اشکال و روش‌های مختلفی برخوردار شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: پوشاک قاچاق ، کالای قاچاق ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مجید افتخاری ، واحد صنفی ، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAD

دیگر خبرها

  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند