Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،درراستای محدودیت‌هاوکمبود تولید نیروگاه‌های برق درسراسر کشور جدول خاموشی‌های احتمالی اضطراری پیک‌بار، امروز بیست‌وسوم شهریورماه اعلام می‌شود.

دراین اطلاعیه افزوده شده‌است: ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی مردم، خواهشمند است برای اطلاع از نشانی‌های دقیق‌تر و مشاهده وضعیت خاموشی‌های منطقه مورد نظر خود از طریق اپلیکیشن برق من اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر حدود ۶۰۰ هزار مشترک برق در قم وجود دارد، ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از شناسایی و کشف ۱۴ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز دریک قلعه متروکه دراین استان خبر داد.

آهنین پنجه عنوان کرد: یکشنبه هفته جاری تیم‌های بازرسی و حراست شرکت توزیع نیروی برق استان با همکاری عوامل نیروی انتظامی دربازرسی از یک قلعه متروکه درقم تعداد ۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع آوری کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم یادآور شد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، با استفاده از برق غیرمجاز، معادل حدود ۷۰ خانوار برق مصرف می‌کرد.

آهنین پنجه یادآور شد: دراین قلعه متروکه با استفاده از برق غیرمجاز اقدام به‌تولید رمز ارز دیجیتال می‌شد، که با هوشیاری تیم‌های بازرسی و حراست شرکت توزیع برق استان و حضور به موقع عوامل نیروی انتظامی ضمن جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، متخلف مربوطه دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی به‌مقام‌های قضایی تحویل داده شد.

مدیرعامل برق همچنین از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به‌سامانه پیامکی حراست این شرکت ۳۰۰۰۲۹۰۱۳۲ اطلاع رسانی کنند تا به‌شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها به‌پایداری بیشتر شبکه برق به‌ویژه درایام تابستان کمک شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق خاموشی های احتمالی ارز دیجیتال شرکت توزیع رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز