Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو آلبوم «راه شیراز» و «دورت بگردم ایران» همراه با ۱۶۶ تک‌آهنگ و ۱۲ آلبوم دیگر از اول تا نیمه نخست شهریور، مجوز انتشار گرفتند.

به گزارش دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نگاهی به آمار مجوزهای صادره از دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد در دو هفته نخست شهریور مجوز ۱۶۶ تک‌آهنگ و ۱۴ آلبوم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم راه شیراز به خوانندگی محمد ذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه شیراز، از جمله آلبوم هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز دریافت کرده اند.

همچنین آلبوم  سپند دل به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، زنده یاد افشین یداللهی و آلبوم دورت بگردم ایران به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران‌شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال و با عنوان کنسرت کتاب با هدف آشنایی کودکان با اقوام و شهرها تولید شده، در دو هفته نخست این ماه مجوز گرفته اند.

مجوز آلبوم وطن دردت به جانم به خوانندگی رضا رضایی پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی توسط گروه موسیقی امید نو شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن، نیز در نیمه نخست شهریور ماه صادر شده است.

برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نخست شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار هوای گرم در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز