Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:49:58 GMT

مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۶۵۸

مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می‌شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدحسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز (۲۳ شهریور) در حاشیه نشست شورای معاونین، مدیران و رئوسای نواحی، شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته مدارس اول مهر به صورت غیرحضوری و در فضای "شاد" بازگشایی خواهند شد و تنها مدارس روستایی و عشایری که تعداد محدودی دانش آموز دارند، همچون سال گذشته با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی حضوری بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفراشی ادامه داد: بازگشایی حضوری مدارس الزاماتی دارد که یکی از آن‌ها واکسیناسیون معلم‌ها است که در حال انجام است، لذا در صورت واکسیناسیون معلم‌ها مدارس کم کم به سمت حضوری شدن سوق داده می‌شوند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در ادامه اشاره‌ای هم فعال بودن سامانه شکایات اولیاء وزارت آموزش و پرورش داشت و گفت: بر اساس این سامانه تمامی شکایات اولیای دانش آموزان ظرف کمتر از ۱۰ روز پاسخ داده می‌شود.

کفراشی اظهار داشت: عمده شکایات والدین پیرامون ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس و مشکلات مرتبط با آن است.

او در ادامه اشاره‌ای هم به بازدید از مدارس استان کرمانشاه در آستانه اول مهر داشت و گفت: در بازدید که  از مدارس استان به ویژه مدارس مناطق حاشیه‌ای انجام شد، آمادگی مدارس استان برای بازگشایی حضوری در حد قابل قبولی است.

کفراشی تاکید کرد: در حال بررسی وضعیت مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم و هرجا مشکلی باشد سعی در رفع آن داریم تا در صورت تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس به شکل حضوری، مشکلی برای بازگشایی مدارس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداشته باشیم

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس شیوه نامه های بهداشتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد