Web Analytics Made Easy - Statcounter

"عبدالله شهید" رئیس جدید مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر اهمیت همکاری های چند جانبه تاکید کرد و گفت: چالش های جهانی مستلزم اقدام یکپارچه جهانی است.

به گزارش برنا، هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل از امروز (۱۴ سپتامبر/۲۳ شهریور) آغاز به کار می کند اما اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل در از ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه ) به مدت یک هفته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جدید مجمع عمومی سازمان ملل افزود: مجمع عمومی تنها نهادی است که نمایندگی همه ۱۹۳ کشور را بر عهده دارد و هنگامی که این نهاد به اتفاق آرا تصمیمی می گیرد، این تصمیم گیری برگرفته از وجدان جهانی است.
وی تصریح کرد: در موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی و دسترسی عادلانه به واکسن ها، هرگز امید خود به انسانیت را از دست نمی دهم.
عبدالله شهید اولویت های خود در طول یک ساله آینده را دسترسی به استاندارد های سازمان ملل از جمله برابری جنسیتی اعلام کرد.
دبیر کل مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص بحران کرونا و دسترسی کشورها به واکسن این بیماری گفت: با وجود ۱۸ ماه گذشته که بسیار برای جامعه جهانی سخت بود، می خواهم اعلام کنم اکنون زمان آن رسیده است جهان با یکدیگر متحد شود. ما باید به مردم و شهروندان خود امید بدهیم.
وی توضیح داد: در این شرایط سخت ما شاهد از خودگذشتگی پرستاران، پزشکان و همه افراد درگیر برای محافظت از جان دیگران بوده ایم. ما شاهد بوده ایم که واکسن کرونا در زمانی بسیار کم تولید شود.
عبدالله شهید در خصوص اهمیت هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این مجمع بسیار اهمیت دارد زیرا با سه کنفرانس در خصوص تغییرات اقلیمی از جمله تنوع زیستی، نابودی جنگل ها، نشست انرژی و اقیانوس ها همراه می شود.
رئیس جدید مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت می خواهم در پایان این کنفرانس ها از کشورها درخواست کنم تا تعهد سیاسی نهایی برای رسیدن به هدف کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کاهش یک و نیم درجه ای هوای زمین را ارائه دهند.
وی در مورد طرح های خود برای بحران کرونا گفت: قصد دارم نشستی با موضوع واکسناسیون برگزار کنم و برای مسیر پیش رو کشورها را کنار هم جمع کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل تغییرات آب و هوایی استاندارد جامعه جهان جنگل انرژی اقیانوس زمین استاندارد جنگل زمین سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل عبدالله شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده