Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@09:41:28 GMT

میزان مصرف برق همچنان از تولید بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۳۵۳۶

میزان مصرف برق همچنان از تولید بیشتر است

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: امروز در اصفهان خاموشی برنامه ریزی شده یا عملکرد رله فرکانسی نداشتیم اما صرفه جویی در مصرف برق همچنان باید ادامه یابد.

محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار داشت: پیک روزانه مصرف منطقه اصفهان امروز در ساعت ۱۱:۳۵ به ثبت رسید. در این ساعت میزان کل تولید برق در منطقه اصفهان برابر با ۳۹۵۵ مگاوات و میزان کل مصرف برق در اصفهان برابر با ۵۳۰۹ مگاوات گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس میزان ۱۳۵۴ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع برق استان اصفهان شد. همچنین امروز واحد S۱ نیروگاه اصفهان به دلیل کمبود منابع آبی به صورت اضطاری از مدار خارج شد.

سخنگوی صنعت برق اصفهان با بیان اینکه امروز هیچ خاموشی در منطقه اصفهان نداشیتم، گفت: صرفه جویی در مصرف برق همچنان باید مورد توجه مشترکان قرار گیرد.

نوحی ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس آمار تولید و مصرف برق در کشور، توازن میان دو بخش تولید برق و مصرف برق برقرار نیست و میزان مصرف بیشتر از میزان تولید است. این عدم توازن اکنون توسط همکاری صنایع بر طرف می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سخنگوی صنعت برق اصفهان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری