Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:58:23 GMT

ریابکوف: آمریکا برای تجزیه سوریه سناریو دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۲۳۸

ریابکوف: آمریکا برای تجزیه سوریه سناریو دارد

معاون وزیر خارجه سوریه گفت که آمریکا برای تجزیه سوریه سناریو دارد.

به گزارش مشرق، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با روسیاالیوم اظهار داشت: باید یادآوری کنم که یکی از دلایل اصلی بی ثباتی و ادامه درگیری در سوریه، حضور غیرقانونی آمریکا در این کشور است.

ریابکوف گفت: معتقدیم که آمریکا برای تجزیه سوریه سناریو دارد، ما با آن مخالف هستیم و بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل که بر تمامیت ارضی سوریه تاکید دارد اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه  اصلی‌ترین مشکل سوریه را حضور غیرقانونی و بدون مجوز سازمان ملل نظامیان خارجی در این کشور نامیده و یادآور شد که این مشکل مانع از آن است که دولت سوریه بتواند در تمام کشور همبستگی و یکپارچگی ایجاد کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شورای امنیت سازمان ملل سرگئی ریابکوف دولت سوریه سازمان ملل بشار اسد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا