Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - با توجه به نام‌گذاری سال 1400 با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، تحقق این شعار با تعریف استراتژی‌های صحیح، داشتن برنامه سالیانه و استفاده از فناوری‌های دیجیتال در راستای مأموریت‌های بانک، امکان‌پذیر خواهد بود. در همین راستا، پست‌بانک ایران اقدام به تدوین «برنامه راهبردی بانک با رویکرد پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال» طی 4 سال آتی نمود و اهداف استراتژیک و استراتژی‌های محوری و پروژه‌های عملیاتی بانک تهیه و در قالب 66 پروژه عملیاتی سال 1400 به تفکیک معاونت‌ها، مدیریت‌های امور و ادارات مجری برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک با اعلام این خبر گفت: ایجاد پلتفرم یکپارچه با کاربردهای  App Store- Api Store برای بانک و همکاری شرکای تجاری، طراحی و استقرار آپ، استقرار کیف پول الکترونیکی مبتی بر بلاکچین، پیاده‌سازی مرکز عملیات امنیت، پیاده‌سازی رایانش ابری، راه‌اندازی و بهره‌برداری سامانه BPMS، احراز هویت و امضای دیجیتال، تکمیل و پیاده‌سازی سامانه هوش تجاری، استقرار سامانه کشف تقلب و تکمیل و توسعه سامانه جامع بانکی با رویکرد بانکداری دیجیتال؛ 10 محور مهم از 66 برنامه عملیاتی بانک در سال جاری است.

 

مدیرعامل پست‌بانک ایران اظهار داشت: بر این باوریم پست‌بانک ایران به دلیل دارا بودن زمینه توسعه همکاری با بخش خصوصی و نیز تجربه متمایز در طراحی سیستم بانکداری الکترونیکی می‌تواند در بانکداری دیجیتال نیز پیشگام باشد. بدین منظور تدوین راهبردهای پست‌بانک ایران به‌عنوان یک نیاز از اواخر سال 1398 در دستور کار بانک قرارگرفته و با مشارکت مدیران ارشد، میانی و کارشناسان مجموعه و با بهره‌گیری از توان تخصصی برون‌سازمانی در قالب رویکردی علمی تدوین و طی 4 سال اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: در چارچوب مطالعات صورت گرفته، بیانیه‌های مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های بانک مشخص و اهداف استراتژیک و استراتژی محوری بانک تعیین شد. هم‌زمان با لحاظ رویکرد استقرار بانکداری دیجیتال با بازنگری در مدل کسب‌وکار جاری، مدل کسب‌وکار آینده بانک مشخص و ضمن ارزیابی بلوغ بانکداری دیجیتال، برنامه‌های کلان بانک در قالب 13 هدف استراتژیک و 21 استراتژی محوری با اولویت استراتژی «توسعه بانکداری دیجیتال» تعیین و شناسنامه برنامه‌های عملیاتی آن‌ها نیز با همکاری واحدهای ذی‌ربط تهیه شد.
دکتر شیری افزود: با توجه به اینکه هر یک از اعضای خانواده بزرگ پست‌بانک ایران در راستای تأمین آینده روشن برای فرزندان ایران اسلامی، رسالتی بزرگ در دستیابی به اهداف تعیین‌شده در حوزه کاری خوددارند، امیدواریم به‌عنوان «بانک پیشگام در اقتصادی دیجیتال و انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته» با عملکرد شایسته، دستاوردهای دیگری بر افتخارات پست‌بانک ایران بیفزاییم.
 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانکداری دیجیتال پست بانک ایران پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در استان حمایت می‌شود و امروز برخی از طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جز سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6088482

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰